גפני על תקרית השוטרים עם הילדה: "קורא לשר לבט"פ לבדוק את הדברים"

    ישראל רובין No Comments on גפני על תקרית השוטרים עם הילדה: "קורא לשר לבט"פ לבדוק את הדברים"

    יו"ר ועדת הכספים: "מבקש את בדיקת השר לביטחון פנים לעניין הילדה שצולמה בוכה נוכח כך ששוטרים קנסו אותה על שלא עטתה מסכה – יש להורות על שיקול דעת"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח דיון ועדת הכספים הבוקר (שלישי), התייחס יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, למקרה שתועד, במסגרתו נצפתה ילדה שהיא בוכה, נוכח כך ששוטרים עיכבו אותה, בטענה שלא עטתה מסיכה.

    גפני אמר "ראיתי את התנהגות השוטרים על הילדה בת 10, הלכה עם ילדים ועגלה, והורידה את המסכה, לדבריה רק בשביל לשתות והשוטרים רשמו לה דו"ח. אני לא מתלהם, השוטרים צריכים לעשות את העבודה, וצריך לעמוד בכל התנאים. אבל ראיתי גם בת"א את התנהגות השוטרים. אני חושב שממלא מקום המפכ"ל והשר לביטחון פנים צריכים לתת הנחיה שצריך שיקול דעת, במקרה של ילדה שנמצאת עם 2 ילדים קטנים ממנה, לא עושים את זה".

    "לשוטר יש כוח ביד", המשיך גפני "המחוקק נתן לו את הכוח, ומאפשר לו לפעול על מנת שיכפה את הדבר הזה, אבל לקחת ילדה בת 10 ולגרום לה לבכות כי היא בדיוק עצרה לשתות זה לא סביר. בת"א הרביצו למישהו, לא מדובר על עבריינים, מדובר על אנשים נורמליים. קורא לשר לביטחון הפנים אוחנה לבדוק את הדברים ולהורות על שיקול דעת".

    ח"כ מיקי לוי הצטרך אליו ואמר: "אני מבין שיש לשוטרים חובה, אבל צריך לקבוע שאין להתעסק עם ילדים, ילד רואה שוטר ונבהל. תעזבו את הילדים עד גיל 13, 14, מה הטירוף הזה? גם הסכום, 500 ש"ח מוגזם. הצעתי להכניס אזהרה בטרם קנס. זה המון כסף בימים טרופים אלה, וזה מה שמוביל למצב הזה".



    0 תגובות