ח"כ אייכלר: "אם יסגרו את בתי הכנסת נצטרך להתפלל במחתרת"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ אייכלר: "אם יסגרו את בתי הכנסת נצטרך להתפלל במחתרת"

    ח"כ אייכלר תקף בנאומו את את ההסתה של ליברמן כנד הציבור החרדי, "בימי המבול נוח והבהמות היו בשלום ולא במלחמה. חמור הוא שליברמן קורא למסעדנים להילחם בבחורי הישיבות"

    ח"כ ישראל אייכלר נואם במליאה צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר נשא היום (שני) דברים במליאת הכנסת: "מגפת הקורונה כאן, והיא מתפרצת בכל הכוח. יש פסוק בתהילים "ושפת לא ידעתי אשמע". תש"פ – כל המומחים שחשבו שיודעים הכל מודים שהם לא יודעים דבר. לאיש אין מושג לאן זה הולך. אין ספק שכל מה שצריך ונדרש לבריאות הציבור זהו פיקוח נפש שדוחה הכול וחובה לקיים את כל ההנחיות. צריך לעשות ולהתפלל "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתנו".

    אייכלר תקף את ליברמן, "בימי המבול חיו בתוך תיבה סגורה נח והבהמות בשלום ולא הייתה מלחמה. במדינת ישראל מנצלים ימי מגפה להסתה נגד ציבורים שלמים. הכי חמור זה הכרזות המלחמה של ליברמן שקורא למסעדנים להילחם בבחורי הישיבות".

    אייכלר ביקר את ההחלטה להעדיף את המסעדות על בתי הכנסת, "מאפשרים בבתי הכנסת רק 19 איש בלי להתחשב בגודלו של בית הכנסת. ועכשיו מאיימים שאולי יסגרו את הישיבות. צריך לזכור שהישיבות זה החמצן והמזון הרוחני של עם ישראל. זה חשוב לא פחות ממסעדות וחנויות למוצרי מזון. אם יסגרו את בתי הכנסת או את הישיבות, נצטרך ללכת ללמוד ולהתפלל במחתרת" הודיע אייכלר מעל בימת הכנסת.

    בהמשך התייחס לתופעת ההסתה בתקשורת: "ישנה תופעה חסרת אחריות ומורשעת שעורכי האתרים והחדשות שמים על כל כתבה של קורונה תמונה של חרדים. גם אם הכתבה היא לא קשורה לחרדים בכלל. לדוגמה: כתבה שעסקה במתרחצים בשבת בתקופת הקורונה, העורכים הפליאו והדביקו תמונה של חרדים. בזמן שכל ילד יודע שהחרדים לא מתרחצים בשבת בים. זאת תעמולה תת הכרתית – היהודים הם מפיצי הנגיף. ממש כמו אבותיהם "מרעילי הבארות" במגפה השחורה" זעק אייכלר.

    בסיום דבריו אמר: "אני רוצה למחות על העלאת הקנס לחמש מאות שקלים. רוב האנשים אין להם לשלם אפילו מאתיים וחמישים שקלים. אלו שהעלו את הקנס הם כאלו שבראשון לחודש נכנסת להם משכורת יפה לבנק. אני מוחה על כך בכל תוקף" אמר אייכלר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למי שאין לשלם 250 ש"ח, יואיל להקפיד על מסכה!!