שר האוצר: "נערכים לעזור לעסקים שלא ישובו לפעילות עד סוף המשבר"

    איתי גדסי 1 Comment on שר האוצר: "נערכים לעזור לעסקים שלא ישובו לפעילות עד סוף המשבר"

    שר האוצר ישראל כץ עדכן כי הנחה "לבחון מודלים מהעולם למתן סיוע תוך כדי תעסוקה ולשלב אותם בתוכנית, וזאת כדי לאפשר למשק להמשיך בפעילותו תוך כדי קיום המגבלות"

    ישראל כץ צילום: פלאש 90
    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר על פרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר דברי הביקורת כנגד מדיניות הממשלה והתייחס לאמירות כאילו מצוקת הקורונה היא לא אמיתית. ראש הממשלה אמר בתגובה, "כמו בכל העולם הקורונה גובה גם בישראל מחירים כבדים של חיים, בריאות ופרנסה. המצוקה היא אמיתית וראש הממשלה עמל מסביב לשעון כדי לתת לה מענה. לרבות סיוע כלכלי והזרמת כספים מהירה לעסקים ולאזרחים" נמסר מלשכת ראש הממשלה.

    שר האוצר ישראל כ"ץ עדכן על התוכנית לסיוע לעסקים: "קיימתי דיון דחוף בחמישי בבוקר במטרה לגבש תוכנית מקיפה לסיוע לכל מגזרי המשק, שכירים, עצמאים ובעלי עסקים, עד למחצית השנה הבאה".

    כץ הוסיף, "הבהרתי כי בניגוד לציפיות שהיו עד כה נראה כי משבר הקורונה לא יסתיים לפני מציאת חיסון, בערך באמצע השנה הבאה, ולכן יש להיערך להפעלת המשק בזמן הזה, תוך מתן סיוע מקיף לכל מגזרי המשק שיזדקקו לו, כולל ענפים שלא יחזרו לפעילות עד למועד סיום המשבר ותחומים שיוגבלו באופן זמני".

    כץ הבהיר כי "הנחיתי לבחון מודלים מהעולם למתן סיוע תוך כדי תעסוקה ולשלב אותם בתוכנית, וזאת כדי לאפשר למשק להמשיך בפעילותו תוך כדי קיום המגבלות". עוד הוסיף כץ, "בכוונתי להביא לממשלה בקרוב הצעה לתקציב קורונה מיוחד בהיקף המתאים, כדי לממן את עלות התוכנית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תעזרו כבר לנכים תעלו להם אתם רק מבטיחים עוד מלפני שנתיים איזה ממשלה חסרת רגש לנכים הם בקושי מתפרנסים חייב להעלות להם את הקיצבה כפי שסוכם