מוסקבה: השקת רכבים חדשים לחלוקת מזון לנזקקים

    שלמה ריזל 1 Comment on מוסקבה: השקת רכבים חדשים לחלוקת מזון לנזקקים

    שני רכבים חדשים צורפו אל צי הרכבים במרכז החסד היהודי | בהשתתפות רבה הראשי של רוסיה | פעילות אינטנסיבית בצל הקורונה

    8:15
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן: "המדינה הפרה את התחייבותה; היינו למשיסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד צנוע ורב רושם, נערך טקס מרגש של השקת שני רכבים חדשים, להובלת מנות מזון לקשישים וגלמודים יהודים במוסקבה, הנעזרים בקביעות על-ידי מרכז החסד היהודי שערי צדק, בשכונת מארינה רושצ'ה במרכז מוסקבה.

    את האירוע כיבד בנוכחותו מייסד המרכז ורבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, שנשא דברי ברכה והביע את תודתו לתורמים החשובים ולארגון 'סלמון' המסייע בקביעות למרכז.

    רכבים אלו מיתוספים אל צי הרכבים הקיים, המחלק מדי יום מזון טרי ומזין, אותו מכינים במטבח הענק שבמרכז החסד היהודי, במקביל למספר רב של מסלולי צדקה ועזרה, הנערכים במשך כל השנה ובמיוחד בתקופה זו.

    מרכז החסד היהודי שהוקם לפני כשני עשורים למען נזקקי בירת רוסיה, משמש היום כמודל לחיקוי למוסדות חסד רבים בעולם, הלומדים ממנו חידושים בעולם הצדקה והנתינה לכל יהודי באשר הוא, ועומדים תמידין כסדרן על משמר העמוד השלישי של העולם, להרבות בגמילות חסדים ואהבת ישראל.

    בייחוד בימים אלו, אשר רבים זקוקים לעזרה נפשית וגשמית, מפתחים מנהלי המוסד ומשפרים את כל תחומי העזרה.

    תוך שמירה קפדנית על כל כללי הבריאות – פועלים במרכז החסד במשך כל התקופה האחרונה, בפעילות גדולה יותר מכל השנה, ומעניקים בכל עת סיוע וסעד לאלפי נזקקים.
    מדי בוקר, נשלחים מאות מנות אוכל חם ומזין, הישר לביתם של הקשישים והגלמודים בעיר הבירה. רופאי מחלקת הרפואה 'מרכז רמב"ם' מסייעים בכל מקרה רפואי, ואף שלחו כהוקרה אלפי מסכות הגנה מיוחדות לבתי רפואה שונים, איתם עומדים בקשר תמידי למען מאושפזים יהודים.

    ארגון 'ביקור חולים' שולח מדי יום מנות מזון טרי לכל המאושפזים בבתים או בתי רפואה; 'קו החם' פעיל עם עשרות רבנים ומתנדבים, העונים לכל פנייה ובקשה ומסייעים נפשית לחולים או בני משפחותיהם; וכן נערכת בקביעות חלוקת סלי מזון גדולים, למשפחות ברוכות ילדים ואנשים נזקקים.

    לצד כל אלו, מקבלים יותר מ-1,500 מטופלים סיעודיים, את העזרה הסיעודית בביתם, וגם מערך חלוקת תרופות ושאר תוכניות העזרה תוגברו למען כל נצרך ונזקק.

    צילום: לוי נאזרוב:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא ידעתי שיש דברים כאלה ברוסיה?!