אין גבול: יו"ר הרשימה המשותפת השתתף בכנס של החמאס ברמאללה

    שלמה ריזל 6 Comment on אין גבול: יו"ר הרשימה המשותפת השתתף בכנס של החמאס ברמאללה

    חובר לטרוריסטים: יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה השתתף בוועידה המשותפת של החמאס והפתח ברמאללה כנגד החלת הריבונות הישראלית בשטחי יו"ש. מנהיג חמאס צלאח אלערורי שהשתתף מביירות, קרא לצעירי הגדה להתקומם כנגד הריבונות

    איימן עודה קיצוני משמאל בשורה הראשונה בוועידה צילום: צילומסך מתוך טויטר
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא יאומן. יו"ר הרשימה הערבי המשותפת ח"כ איימן עודה השתתף בוועידה של הפתח והחמאס שמתקיימת ברמאללה, כנגד החלת הריבונות הישראלית בשטחי ארץ ישראל ביו"ש. מנהיג חמאס הארכי טרוריסט צאלח אלערורי שהשתתף בזום מביירות, קרא בועידה לצעירי הגדה להתקומם כנגד צעדי הסיפוח ואמר להם, "אל תצפו להוראות פרטניות".

    בכיר הפתח ג'יבריל רג'וב אמר בוועידה: "עד עכשו הלכנו על התנגדות בדרכי שלום אבל מהרגע שיוכרז הסיפוח נבחן את הענין מחדש, זו הכרזת מלחמה עלינו, הכיבוש הוא האויב, לא נניף דגל לבן, לא נמות לבד ולא נסבול לבד".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "שפל נוסף לאיימן עודה שהשתתף היום בכנס עם אנשי חמאס שקראו לרצוח ישראלים. זה האיש שאיתו יאיר לפיד ובוגי יעלון רצו להקים ממשלה. אין גבול לבושה".

    בתגובה חברת הכנסת מיכל שיר (הליכוד) פנתה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט בדרישה לחקור את יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה, לאחר שזה השתתף בכנס וירטואלי של ארגוני הטרור פת"ח וחמאס.

    לדברי ח"כ שיר, "עודה השתתף בכנס משותף לארגוני הטרור פת"ח וחמאס, בו שני הארגונים הודיעו הלכה למעשה על השקת אינתיפאדה נגד מדינת ישראל. השתתפותו של חבר בכנסת ישראל בכנס כזה ללא הבעת התנגדות ברורה לאלימות כמוה כהסתה ממש לטרור. יש לעצור את התופעה הבזויה בה חברים בכנסת ישראל מנצלים את החסינות שלהם כדי לתמוך במאבק מזוין נגד מדינת ישראל".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הגיע הזמן לנקות מהכנסת את העשבים השוטים… "אמור לי מי חבריך אומר לך מי אתה. חבר לאיש משחית. בנושא אחר: "ביבי! ביקשת ממשלת חירום אז תתנהג בהתאם… נגמרו המשחקים… אנחנו במצב חירום לאומי עולמי.

    2. 5

      האיש מסכן, זקוק לפסיכיאטר, לוקה בנפשו וזקוק בדחיפות לאשפוז.

    3. 4

      שיעיפו את יושב ראש הרשימה המשותפת מהכנסת טרוריסט שחי על חשבון המדינה רוצח שפל

    4. 3

      בושה!
      שבן גביר תלה תמונה של ברוך גולדשטין הי"ד בבית שלו כל התקשורת הייתה על הרגליים! אבל עכשיו הכל בסדר!
      בושה למדינה! בושה לעם!
      צריך להדיח את המחבלים מהכנסת!

    5. 2

      הצילו! מחבלים בתוך הכנסת!

    6. 1

      ואז רוצים לתת למחבלים מדינה?!
      עסקת המאה ס-כ-נ-ה ליהודים!!!
      סכנת המאה!