החשיפה – וההכחשה של הח"כים הערבים: "אין סיכוי"

אתר קול חי 1 Comment on החשיפה – וההכחשה של הח"כים הערבים: "אין סיכוי"

אחרי שדרעי טען שחלק צפויים לתמוך, חברי הכנסת הערבים טיבי ועודה וכן סיעת חד"ש-תע"ל הבהירו, כי לא יאפשרו את העברת חוק הגיוס: "אין שום סיכוי שאחד מאיתנו יתן את קולו כדי לתת לנתניהו עוד יום אחד בשלטון"

MK Ayman Odeh and MK Ahmad Tibi attend Hadash–Ta'al faction meeting, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, on February 19, 2024. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** מסיבת עיתונאים רשימה משותפת איימן עודה אחמד טיבי הרשימה המשותפת אחמד טיבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חלק מחברי הכנסת הערבים מכחישים הבוקר (שני) בתוקף את הפרסום על האפשרות שיאפשרו את העברת חוק הגיוס.

בחד"ש-תע"ל הודיעו בתגובה לפרסומים: "לא נאריך את חיי ממשלת נתניהו ולו בדקה אחת ונפיל אותה בכל הזדמנות אפשרית".

ח"כ אחמד טיבי כתב: "את הממשלה האסונית הזאת יש להפיל. נקודה. היא לא תינצל מהמשבר באמצעות הקולות שלנו. אם הקולות שלנו יטו את הכף לכיוון הפלתה – אז היא תופל".

ח"כ איימן עודה: "אני מציע לכל הפרשנים להירגע. מי שחושב שנציל את קבינט ההרג וההרעבה ימצא את עצמו בבחירות. אין שום סיכוי שאחד מאיתנו יתן את קולו כדי לתת לנתניהו עוד יום אחד בשלטון. ידיו אדומות מדם פלסטינים וישראלים, אנחנו נעשה הכל כדי שיפול וכמה שיותר מהר".

בתוך כך, גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' רמז כי לא יתן את ידו להישענות על חברי הכנסת הערבים בהעברת החוק: "קשקוש שלא קרה ולא יקרה".

כזכור, הבוקר פורסם כי באחת מהפגישות שנערכו בשבוע שעבר בין ראשי המפלגות החרדיות לראש הממשלה נתניהו, סביב סאגת מתווה הגיוס, טען יו"ר ש"ס דרעי כי הצליח להשיג את תמיכתם את 4 חברי כנסת ערבים, להעברת החוק.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יופי אז אם זה גרושים נפסיק. הגרושים האלו נמצא מה לעשות איתם ל ען שיקום העוטף, שיקום החיילים הפצועים ועוד דברים טובים מאוד. לכל מי שחושב שלומדי התורה מגינים על עם ישראל אסביר שבימי מרד בר כוזיבא היו עשרות אלפי לומדי תורה בישיבות אדירות, גדולי התורה הנהיגו את הציבור ביושר ובצדק. כל היהודים היו שומרי מצוות. זה לא עזר במאום ליהודים שנטבחו על ידי הרומאים. הטבח היה איום ונורא קשה שבעתיים מהתוצאה אחרי חורבן המקדש. אבל לא לומדים מזה כלום וממשיכים לשקר לנו מתוך תאוות בצע.