ר"ע ב"ב: "במקומות תורה אין הדבקות – צריך להיזהר מאוד באולמות"

    אסתי פלד 1 Comment on ר"ע ב"ב: "במקומות תורה אין הדבקות – צריך להיזהר מאוד באולמות"

    ר"ע ב"ב אברהם רובינשטיין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' קרא למשרד הבריאות לקצץ את הבירוקרטיה שהייתה נהוגה בתחילת המגיפה ולאשר הוצאת משפחות מהעיר למלוניות

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור העלייה בתחלואה בעיר ב"ב, ראש העיר אברהם רובינשטיין התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי וסיפר על המצב בעיר, "אני חושש מאוד אני רואה את העלייה וזה דבר לא פשוט. אני קורא לתושבים ואני שולח להם הודעות, אמנם בבני ברק האנשים מאוד נשמרים, אבל אופי החיים בבני ברק הצפופים".

    עוד הוסיף, "ב"ב היא העיר הכי קטנה בשטח עם הכי הרבה אנשים, זה גורם הדבקה מאוד רציני וצריך בגלל האופי להישמר יותר מערים אחרות".

    על ההיערכות מפני גל שני מספר רובינשטיין, "אנחנו יושבים כל כמה שעות, החמ"ל פתוח כל הזמן ולא נסגר לרגע. הגדלנו אותו והוא עובד 24 שעות, גם לנסות להוציא את החולים למלוניות. המדינה צריכה לפתוח עוד מלוניות. נשארה רק מלונית אחת".

    רובינשטיין קרא למשרד הבריאות לא לעכב הוצאת משפחות מהעיר, "צריך לשלוח משפחות מעורבות למלונית, אבל זאת בעייה בגלל הבירוקרטיה של משרד הבריאות כי הם פחדו שהילדים הבריאים גם יחלו, אבל זה מה שעזר להוציא את החולים מחוץ לעיר בתחילת המגיפה".

    המקום הבעייתי בעיר כרגע אומר רובינשטיין, אלה "אולמות השמחה צריכים להיזהר ולהישמר. אנחנו מזהים שבישיבות ובמקומות התורה אין הדבקות. אבל באולמות אין את התורה מגנא ומצלה, לכן צריך להישמר עוד יותר, ואנחנו נאכוף יותר באולמות. אנחנו ממשיכים להטמיע בציבור את ההוראות. אנחנו מנסים לקטוע את שרשור ההדבקה. בית אחד של חולה יכול לגרום להדבקה של כולם".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות