בעלי האולמות: "מתערבים בסוגיה תוך התעלמות מוחלטת מאיתנו"

    איתי גדסי No Comments on בעלי האולמות: "מתערבים בסוגיה תוך התעלמות מוחלטת מאיתנו"

    התאחדות בעלי האולמות הגיבו להודעת המשנה ליועמ"ש כנגד החזקת צ'יקים על אירועים שלא קויימו, בעלי האולמות טענו כי הם הנפגעים הקשים במשבר, וכי ברוב המקרים הגיעו לפתרון מוסכם עם בעלי השמחות

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת המשנה ליועמ"ש ארז קמיניץ לבעלי האולמות שלא להפקיד צ'יקים על אירועים שלא התקיימו, בשל משבר הקורונה. עו"ד רני נויבאור ציינה כי מדובר במעשה בעייתי מאוד מבחינה משפטית. נויבואר מדגישה, כי העובדה שבעל אולם מחזיק באמצעי תשלום כלשהו כגון שיקים, אינה מעניקה לו לגיטימציה להשתמש בו.

    התאחדות בעלי אולמות האירועים הגיבו מיד לאחר הודעת המשנה ליועמ"ש, לדבריהם: "משבר הקורונה פגע בצורה קשה במשק כולו, כשגני האירועים והאולמות קיבלו מכה קשה פי כמה וכמה בתור אלו שהיו הראשונים שפעילותם הושבתה, כשכפי שידוע לכל- עד כה לא חזרו לפעילות".

    בעלי האולמות תיאור את המשבר הגדול שפקד אותם, "לאורך כל חודשי ההשבתה המשיכו האולמות וגני האירועים לשלם מאות אלפי שקלים עבור תחזוקת המקום גם שלא הייתה כל הכנסה, דבר שהביא רבים למשבר קשה ולא מעט מקומות אף סגרו את העסק בעקבות הקריסה הכלכלית שפקדה את הענף".

    עוד הוסיפו, "לאורך כל אותם חודשים היו בעלי האולמות והגנים בקשר רציף עם הזוגות במטרה למצוא פתרון משותף שיאפשר את קיום האירוע שלהם- ואכן ברוב מוחלט של המקרים נמצאו פתרונות לשביעות רצון כל הצדדים ואנו מברכים על כך".

    בהתאחדות בעלי האולמות תקפו את ההתערבות הפקידותית, "לצערנו משרד המשפטים בוחר להתערב בסוגיה תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה כי בעלי העסקים הם הנפגעים העיקריים מהמשבר הקשה, ובעוד ולזוגות קיימת לשמחתם ולשמחתנו אלטרנטיבה למועד קיום האירוע כפי שנחתם מולם בחוזה ההתקשרות, הרי שלבעלי האולמות ולגנים לא קיימת שום אלטרנטיבה לתשלומים הכבדים אשר המשיכו לשלם בתקופה הקשה אותה הם עוברים ועוד ימשיכו לעבור בשנים הקרובות עד שיצליחו להתאושש".

    בסיום ההודעה הבהירו בעלי האולמות כי "בימים אלו ממשיכים בעלי האולמות להיערך לפתיחה המחודשת תוך השקעת כספים רבים בהתאמת המקומות להנחיות משרד הבריאות ולשמירה על בריאות האורחים. אנו נרגשים ומצפים לחזור לשגרה במהרה ולעסוק בדבר החשוב לנו מכל – לשמח את עם ישראל".



    0 תגובות