נעצר חשוד שתקף את ח"כ לשעבר יהודה גליק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצר חשוד שתקף את ח"כ לשעבר יהודה גליק

    משטרת ישראל עצרה תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 בחשד שתקף אתמול את ח"כ לשעבר יהודה גליק שהגיע לנחם את משפחת הצעיר איאד אל-חלק בשכונת וואדי ג'וז בירושלים

    צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חקירה מהירה הביאה הלילה (בין חמישי לשישי) לאיתור זהותו ומעצרו של חשוד שתקף אתמול בשעות הערב על פי החשד את פעיל הימין וחבר הכנסת לשעבר יהודה גליק באזור וואדי ג'וז בירושלים.

    כזכור, אתמול (חמישי) הותקף גליק בשעה שהגיע לנחם את משפחת הצעיר הפלסטיני איאד אל-חלק בשכונת ואדי ג'וז בירושלים. אל חלק הוא בעל צרכים מיוחדים שנורה למוות מירי שוטרים בעיר העתיקה בירושלים בשבת האחרונה לאחר שנחשד בטעות כמחבל.

    גליק נפצע באורח קל כתוצאה מהתקיפה ופונה לבית החולים שערי צדק. כשהגיע לבית החולים מסר גליק לכלי התקשורת: "ברוך השם אני בסך הכול מרגיש טוב. חטפתי די הרבה מכות יבשות. אפשר לומר שלפחות בפעם השנייה עברתי ניסיון התנקשות וברוך השם בפעם השנייה מד"א התייצבו ולקחו אותי לטיפול וטיפלו בי גם בדרך בצורה המיטבית ביותר. תודה גם למשפחה שהייתה שם והגנה עליי, גם לאיש מכבי האש וגם לשוטרים וגם למד"א שטיפלו בי כל הדרך, פה בבית החולים אני בידיים הכי טובות שיש".

    אמש, בעקבות המקרה, החלה המשטרה בפעילות חקירה שהביאה כאמור לאיתור אחד החשודים במעשה, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, והוא נעצר והובא לחקירה.



    0 תגובות