זוהר מסביר מדוע ימינה לא קיבלה את הוועדה: "לא מתערבים לאופוזיציה"

    איתי גדסי 1 Comment on זוהר מסביר מדוע ימינה לא קיבלה את הוועדה: "לא מתערבים לאופוזיציה"

    לאחר הביקורת שהושמעה כנגד הליכוד מדוע לא נתן את הוועדה לביקורת המדינה לנציג ימינה באופוזיציה, ותחת זה נבחר ח"כ מיש עתיד. זוהר הסביר את הסיבות למהלך

    Likud parliament member Miki Zohar speaks during a Knesset plenary session on Likud MK Haim Katz request for parliamentary immunity from prosecution, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 17, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ???? ??? ???? ?????? צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ש'יש עתיד' קיבלה את הוועדה לביקורת המדינה כנציגת האופוזיציה, ביקורת קשה נשמעה כנגד הליכוד מדוע לא פעלו שימינה תקבל את ראשות הוועדה. יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר נדרש לכך בוועדת הכנסת היום (רביעי) והסביר את הסיבה למהלך התמוה בימין.

    לדבריו, "ב24 שעות האחרונות מתנהל קמפיין שתכליתו להעמיד בראשות הוועדה לביקורת המדינה את ימינה. שואלים אותי מדוע הוועדה ניתנת ליש עתיד ולא לימינה? ותשובתי: מאז הקמת הכנסת הקואליציה אינה מתערבת בחלוקת הועדות בתוך האופוזיציה- שתמיד חילקה את הועדות בתוך עצמה".

    זוהר הוסיף, "גם הטענה לכך שבשנת 2009 מונה אורי אריאל ליו"ר הועדה לביקורת המדינה באופן חד צדדי אינה נכונה, זה קרה רק משום שקדימה הצטרפה לקואליציה ואורי אריאל נותר כנציג האופוזיציה היחיד בוועדה ולכן הוא זכה למינוי".

    זוהר האשים את בג"ץ בהחלטת הליכוד: "חשוב להבהיר כי במקרה בו היינו פועלים באופן דורסני היתה מוגשת עתירה נגדנו לבג"ץ וההחלטה הזו הייתה מתבטלת בין כה וכה. מכל מקום בסופו של יום מה שמכריע הוא שנתנו מילה, היה סיכום, לחצנו יד והתקדמנו. חשוב מאוד בעיני שכאשר ח"כ נותן מילה בבית הזה טוב יהיה שמילתו תכובד. הגיע הזמן שהפוליטיקאים שנמצאים בבניין הזה יעמדו במילתם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה יכולה להיות ימינה לא רלוונטית מחפשים כותרות הם הלוא יודעים שלא יצליחו להעביר חקיקה רק בשביל ידיעה בעתון ?