'לאומית' דורגה כמקום העבודה הטוב ביותר מבין קופות החולים

    אתר קול חי No Comments on 'לאומית' דורגה כמקום העבודה הטוב ביותר מבין קופות החולים

    "קופת החולים שהכי טוב לעבוד בה" – לאומית שירותי בריאות דורגה במקום הגבוה ביותר מבין קופות החולים בטבלת 100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל, שפורסמה היום על ידי העיתון דה מרקר ו-BDI

    מנכ"ל לאומית שירותי בריאות, ניסים אלון
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'לאומית שירותי בריאות' דורגה במקום הגבוה ביותר מבין קופות החולים בטבלת 100 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל, שפורסמה היום על ידי העיתון דה מרקר ו-BDI.

    בראש רשימת קופות החולים, נמצאת "לאומית שירותי בריאות" הממוקמת במקום ה – 56 ברשימה, עלייה מרשימה של 16 מקומות מהשנה שעברה.

    'לאומית שירותי בריאות' שמה דגש רחב על טיפוח ההון האנושי ועל חיזוק הקשר של העובדים לקופה בכל דרגי הניהול. במסגרת זו, השיקה לאומית בשנים האחרונות תהליכים פנים ארגוניים משמעותיים ומתקדמים בעולם משאבי האנוש.

    לאומית שירותי בריאות מובילה כבר 3 שנים ברציפות את ענף קופות החולים ברשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן. זאת ועוד, מחוייבות העובדים באה לידי ביטוי במשבר הקורונה האחרון, בו עובדי לאומית הפגינו לכל אורך המשבר את היכולות הגבוהות שלהם ואת שאיפתם להוביל את לאומית שירותי בריאות קדימה ולהעניק ללקוחותינו את השירות האישי והאנושי הטוב ביותר, לצד פתרונות חדשניים, דיגיטליים, בהם מצטיינת לאומית מאז ומתמיד.

    מנכ"ל לאומית, מר ניסים אלון, התגאה בתוצאות הסקר והדגיש כי "עובדי מערכת הבריאות בכלל ועובדי לאומית בפרט הם המנוע של הארגון ונכס חשוב ביותר בהתנהלותו. במשבר הקורונה הוכיח שוב הסגל של לאומית שירותי בריאות את יכולותיו הגבוהות בהתמודדות עם המשבר העולמי בו נדרשה מערכת הבריאות להיות בחזית, כמו גם בהעברת הטיפול בחולי הקורונה לקהילה".

    עוד הוסיף אלון "אני שמח ש לאומית נמצאת בעלייה מתמדת בדירוגה מאז כניסתה לרשימה ואני מודה לעובדים המסורים והנאמנים של הקופה אשר משקיעים יום יום את כל כולם על מנת להעניק ללקוחות הקופה את השירות הטוב ביותר".

    יו"ר דירקטוריון לאומית מר יעקב (קוקי) אדרי הוסיף "עצם היותנו מדורגים ראשונים מבין קופות החולים אומר הכל. אני מצפה שנמשיך בדרך זו של מערכת יחסי עבודה מצוינים עם הסגל שלנו גם בשנים הבאות".



    0 תגובות