אושר הקמת קבינט קורונה שיכלול 14 חברים

איתי גדסי No Comments on אושר הקמת קבינט קורונה שיכלול 14 חברים

הממשלה אישרה את הקמת הקבינט הייעודי לטיפול במשבר נגיף הקורונה שיכלול 14 שרים. ישמש מסגרת תיאום עליונה בין כלל הגורמים הממשלתיים העוסקים בטיפול במשבר הקורונה, על מנת לטייב את פעולותיה של הממשלה

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביא לאישור הממשלה החלטה על הקמת ועדת שרים לעניין ההתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו (קבינט הקורונה) שיכלול 14 חברים.

ועדת השרים תשמש מסגרת תיאום עליונה בין כלל הגורמים הממשלתיים העוסקים בטיפול במשבר הקורונה, על מנת לטייב את פעולותיה של הממשלה בכל הנוגע להשלכות המשבר על התחום הבריאותי, החברתי והכלכלי.

ועדת השרים תרכז את אסטרטגיית היציאה של מדינת ישראל ממשבר הקורונה בהיבטים השונים, ובכלל זה מתן מענה בסוגיות של תעסוקה, תמיכה כלכלית למגזר העסקי, העצמאים והמגזר השלישי, הסרת חסמים ופעולות נוספות להתמודדות עם המיתון שאליו נקלע המשק הישראלי.

היערכות לקראת התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה, לרבות גיבוש תוכנית להתמודדות עם התפרצות זו, ככל שתהיה.

הרכב ועדת השרים: יו"ר הקבינט ראש הממשלה בנימין נתניהו, מ"מ יו"ר שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, שר האוצר ישראל כ"ץ, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, שר החוץ גבי אשכנזי, שר החינוך יואב גלנט, שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים איציק שמולי, שר הפנים אריה דרעי, השרה לשוויון חברתי מרי כהן, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, שר התיירות אסף זמיר.

לוועדת השרים יוזמנו באופן קבוע גם ר' המועצה לביטחון לאומי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד האוצר והיועץ המשפטי לממשלה.



0 תגובות