השר גלנו החליט: בראשון הקרוב יחלו לפעול הצהרונים

    איתי גדסי No Comments on השר גלנו החליט: בראשון הקרוב יחלו לפעול הצהרונים

    מפעילי הצהרונים יוכלו לשבץ תלמידים מ-3 קבוצות שונות. המשמעות היא כי עשרות אלפי ילדים שהוריהם עובדים יוכלו לחזור ללימודים

    Newly appointed minister of Education Yoav Galant, is seen with his former counterpart Rafi Peretz at a ceremony for replacing of minister, held at the Ministry of Education in Jerusalem on May 18 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ???? ???? ??? ?????? ???? ???? ?????? ?? ?????? ??? ????? צילום: פלאש 90
    8:35
    26.04.24
    אליהו גרין No Comments on התחזית: השרב נשבר, אך עדיין יהיה חם מהרגיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזרה מלאה לבתי הספר: בהמשך להנחיית שר החינוך יואב גלנט, משרד החינוך מעדכן את מתווה הצהרונים, והחל מיום ראשון הקרוב הוא יאפשר להפעיל את הצהרונים במתכונת של קבוצות מעורבות.

    לאור זאת, עשרות אלפי תלמידים ברחבי הארץ יוכלו להמשיך את רצף יום הלימודים במסגרת בה ניתנת לתלמידים ארוחה חמה, תכנים חינוכיים, חברתיים וערכיים, העשרה וסיוע בשיעורי הבית.

    בעקבות העדכון יוכלו מפעילי הצהרונים לפתוח קבוצה שמורכבת מתלמידים הלומדים בכיתות א-ב אשר מגיעים משלוש כיתות שונות לכל היותר. כמו-כן, ניתן יהיה לערב קבוצות מכיתות גן צמודות. העדכון של המשרד מתייחס למסגרת צהרוני ניצנים ומסגרות של צהרונים ציבוריים בלבד.

    צהרוני "ניצנים" פועלים בגני הילדים ובכיתות א-ב, אשכולות למ"ס 5-1 בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד. הפעילות שלהם מתקיימת בימים א'-ה' מתום יום הלימודים הפורמלי ועד לשעה 16:00.

    שר החינוך, אלוף במיל', יואב גלנט אמר לאחר האישור: "המשימה המיידית והעיקרית שלנו היא להחזיר את פעילות מערכת החינוך על כל חלקיה, ובמסגרת זו גם את הצהרונים. אנו פועלים בכל הכוח לעשות זאת, זהו צעד חשוב שמאפשר להורים לחזור לעבודה ויהיו צעדים נוספים בימים הקרובים".

     



    0 תגובות