מזעזע: חולל קברו הטרי של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד

קובי פינקלר 2 Comment on מזעזע: חולל קברו הטרי של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד

סימני חפירה התגלו על חלקת הקבר הטרי של סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל, שנרצח על ידי מחבל במהלך פעילות מבצעית בשומרון לפני ימים ספורים

צילום: רץ ברשת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (חמישי) בשעות הערב התגלו סימני חפירה על חלקת הקבר של סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל, בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב. המשפחה עודכנה באופן מיידי ואביו הגיע לבית העלמין מלווה בגורמי הצבא. נציגי הרבנות הצבאית הגיעו למקום ווידאו כי כבוד המת לא חולל.

כזכור, עמית בן יגאל הוא לוחם סיירת גולני שנרצח לפני ימים ספורים במהלך פעילות מעצרים בכפר יעבד בצפון השומרון, לאחר שמחבל השליך אבן על ראשו.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל והמשטרה ימשיכו לבחון את נסיבות המקרה. לאור האירוע, הוחלט כי הלילה תתבצע אטימה של הקבר, ועד לסיום התהליך תועמד שמירה של חיילי חטיבת גולני באזור בית העלמין".

לדבריו "יש לגנות בתוקף כל פגיעה בכבוד חללי צה"ל. צה"ל ומשטרת ישראל פועלים לחקירת האירוע ובירור הנסיבות".

בהודעה שפרסמו ארגון זק"א בתגובה לאירוע, נכתב כי "ארגון זק"א מביע את הזדעזעותו על המעשה המחפיר של חילול קברו הטרי של לוחם גולני עמית בן יגאל הי"ד בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב".

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א: "כל פגיעה בכבוד המת הינו מעשה נפשע. ופגיעה בכבוד המת של חלל צה"ל שנרצח על קידוש השם בהגינו על עם ישראל היא חמורה פי כמה וכמה. אני בטוח שצה"ל ומשטרת ישראל עושים הכל לחקירת האירוע החמור".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כואב!!שה' יתן כח למשפחה ..ושיהיו להם רק שמחותתת,
    …וישתפסו את המחבל הנתעב ימח שימו!שכל משפחתו של המחבל יסבלו מרורים עד יום מותם!