הליכוד במתקפה חריפה: "תם עידן בנט"

    איתי גדסי No Comments on הליכוד במתקפה חריפה: "תם עידן בנט"

    בליכוד מאשימים את בנט כי לו רק היה מקבל את תיק הבריאות היה מכנה את ממשלת נתניהו "ממשלת החלומות", בליכוד עוברים למתקפה חזיתית

    Yamina party members Naftali Bennett and Rafi Peretz during a special Plenary memorial for the late, former minister, Rehavam Ze'evi Gandi, at the Knesset, on October 29, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ???? ????? ??? ??? ??? ????? ?????? ????? ????? ???? ???? צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הביקורת הקשה שהעביר בנט על נתניהו והאשים אותו בהפקרת נושא הריבונות שלא נכנס לקווי היסוד בממשלה, והחולשה מול החמאס. בליכוד תוקפים את בנט ואומרים: "אם בנט היה מקבל את תיק הבריאות הוא היה אומר שזו ממשלת החלומות של הימין".

    לטענת הליכוד, "בגלל שלא קיבל הוא החליט לגרור את ימינה לאופוזיציה ועוד קודם לכן לא המליץ על נתניהו לנשיא המדינה, בניגוד לרצון בוחריו".

    בליכוד מזכירים לבנט כי "בבחירות מועד א׳ בנט לא עבר את אחוז החסימה ובזבז קולות לימין. בבחירות מועד ג׳ – רק בגלל כיסאולוגיה – בנט העדיף לזרוק 6 מנדטים של הימין לאופוזיציה עם לפיד וליברמן במקום להצטרף לממשלה שתוביל מהלך היסטורי של החלת הריבונות".

    את ההודעה מסיימים בליכוד במילים הבאות: "תם עידן בנט".



    0 תגובות