בבית החולים שערי צדק חוזרים לטיפולי שגרה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בבית החולים שערי צדק חוזרים לטיפולי שגרה

    אות לסיום מהגיפה בקרוב? לא בטוח. מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "שערי צדק חוזר לשגרה ויאפשר את כלל הטיפולים והניתוחים בהתאם להנחיות משרד הבריאות"

    שערי צדק צילום: zeevveez ויקיפדיה
    13:08
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on "שיר השירים": נפתלי קמפה והרב שלמה רוזנשטיין מתכוננים לשבת | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבימים האחרונים נסגרו 2 מחלקות לחולי קורונה ולנוכח הירידה במספר המאושפזים, בשערי צדק מחדשים את פעילות המרפאות, המכונים, חדרי ניתוח והפרוצדורות כדי לתת מענה לביקוש ולצרכי המטופלים.

    כלל הפעילות תבוצע בהתאם להנחיות משרד הבריאות, שמירה על מרחק, מניעת התקהלות במרפאות ובאזורי המתנה, תשאול ובדיקת חום לכל המבקרים והמטופלים והקפדה על חבישת מסיכות.

    בשבוע האחרון ישנה מגמת עלייה בפניות של מטופלים לחדרי המיון ובקשה לקבלת שירותים וטיפולים רפואיים דחופים וכאלו שנדחו זמן רב ובשערי צדק נערכים לתת מענה לפניות אלו.

    חשוב להדגיש כי קיימת הפרדה מלאה ובידוד של מחלקות הקורונה מכל ייתר המחלקות והמכונים ושערי צדק בטוח ומבודד לחלוטין למבקרים ולמטופלים.

     בנוסף, מערך הלידה של שערי צדק מופרד לחלוטין מקיימת אליו כניסה ישירה ומהירה במסלול בטוח ישירות אל מערך הלידה הגדול והמנוסה בארץ.

    מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "שערי צדק הוא מוביל דרך. כשם שהובלנו את הקמת מערך הטיפול בחולי קורונה, אנו מובילים כיום את מערך החזרה לשגרה מותאמת ונכונה שתאפשר לציבור לקבל את כלל הטיפולים הרפואיים באופן הבטוח ביותר. מערך המיון, המרפאות, המכונים והלידה בשערי צדק בטוחים ומופרדים לחלוטין ואנו קוראים לציבור להגיע לקבל את כל השירותים הרפואיים שלנו".



    0 תגובות