איילת שקד: "מקווה שראש הממשלה לא יפרק את גוש הימין"

אסתי פלד 4 Comment on איילת שקד: "מקווה שראש הממשלה לא יפרק את גוש הימין"

ח"כ איילת שקד בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הבהירה כי מבחינתה "חוקי יסוד לשני ראשי ממשלה יהיה רק כהוראת שעה ולא קבוע שיביא לשינוי שיטת המשטר בישראל". בנוסף הבהירה, "החוק לא ישוריין עם 75 חכי"ם זה לא היה ולא יהיה"

צילום: פלאש 90
15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ איילת שקד התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והבהירה מדוע חשוב שימינה תהיה בממשלה, לדבריה ישנם מספר קווי יסוד, "שראש הממשלה היה בוושינגטון נאמר כי הרבונות תהיה אחרי יומיים וזה לא קרה. אנחנו צריכים לקדם את הריבונות ולתת קונטרה לכחול לבן שירתו לעכב את זה. גם את תיק המשפטים ניתן לכחול לבן מלא מלא מול העשייה שלי במינוי שופטים שמרניים למערכת המשפט וגם לבג"ץ".

שקד הוסיפה ורמזה לתיק האוצר, "גם בתחום הכלכלי יש לנו מה לדאוג, ישנם כאן 2 ראשי הסתדרות לשעבר שיושבים על שני שיברים חשובים. לכן אנחנו צריכים לדעת אם תהיה לנו השפעה באחת התחומים האלה ניכנס ואם לא נהיה אלטרנטיבה מימין".

אנחנו מבינים שיהיו שינויים, אבל יש פער גדול בין 3 תיקים גדולים שאנחנו מחזיקים מהממשלה הקודמת, בים להיות אספקופא נדרסת ולזה לא ניתן. לגוש הימין יש ערך חשוב שהביאה את ראש הממשלה לכסאו ואני מאוד מקווה שראש ממשלה לא יפרק את הגוש".

 

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    שקד צריכה להבין שהיא הייתה נגד הממשלה היא שיחקה בשתי תפקידים להרוס ביד אחת ואילו להיות עם מצד שני והלכה לפי הרוח נושבת בעלת אינטרס היא חייבת ללכת הביתה היא יודעת להרוס היא גרמה למפלגה ולבלירות היא הרסה את מערכת המשפט היא גרמה למערבולת והיא לא יכולה להיות חלק מהממשלה כי בקושי עברה את אחוז החסימה והיא לא מתאימה כי היתזיזתית היא עוברת מפלגה מחליפה שמות והיא "מוזס "
    מקבלת כותרות על ימין ועל שמואל היא צריכה לעוף מהמערכת
    אין לה מה לעשות בממשלה
    חייבים לשלוח אותה מהפוליטיקה אותה ואת בנט כי הוא נגרר

    1. איילת שקד חברת כנסת נהדרת
      אחת הנשים הטובות בפוליטיקה אישה מדהימה היתה שרת המשפטים טובה מאוד
      יש לה עוד מה לתת למדינה שלנו היא צריכה להשאר ולקבל תפקיד משמעותי בממשלה
      יישר כוח איילת שקד

  2. 3

    זהירות ! ישנם הרבה מיכשולים.

  3. 2

    אם נתניהו יצליח לפרק זה תלןי רק בכם מצידי תלכו יחד כולם לאופוזיציה מבחוץ ולא מבפנים