עו"ד אוסדיטשר לשר דרעי: לפטור מתשלום ארנונה את התושבים שתחת סגר

איתי גדסי No Comments on עו"ד אוסדיטשר לשר דרעי: לפטור מתשלום ארנונה את התושבים שתחת סגר

במכתב ששיגר עו"ד משה אוסדיטשר לשר הפנים דורש להחיל פטור מתשלום ארנונה, מבתי האב שנמצאים תחת הסגר שגדע את פרנסתם בצורה קשה

Israeli border police officers at a temporary "checkpoint" in Jerusalem on April 16, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ????? ??????? ????? ???? צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד משה אוסדיטשר שיגר היום (חמישי) מכתב לשר הפנים אריה דרעי בצל משבר הקורונה והטלת הסגר על בני ברק ושכונות חרדיות בירושלים ובו דרישה לפטור את בתי האב הנתונים בסגר מחובת תשלום ארנונה. בנימוק הדרישה כותב עו"ד אוסדיטשר כי הסגר כנגד בני ברק וירושלים פגעו במשלח ידם של התושבים שנפגעו קשות מהיכולת להתפרנס, בנוסף העסקים בעיר קורסים מסגירת כלל העסקים בעיר.

כמו כן מבהיר עו"ד אוסדיטשר כי תושבים שירצו לייצר אפשרות פרנסה אלטרנטיבית בימי משבר הקורונה, אינם יכולים לעשות זאת בגלל הסגר המוחלט שחל על כלל תושבי אזור בני ברק והשכונות החרדיות בירושלים.

לכן מבקש עו"ד אוסדיטשר משר הפנים להחיל פטור מתשלום ארנונה לכל תקופת הסגר עד לסיומו, בכדי להקל על המצוקה הקשה וחסרת התקדים בפרנסתן של בתי האב שנפגעו מהסגר על אזור מגוריהם.

 



0 תגובות