לקראת המופע מחר, בבית שמש נערכים: "אנחנו עם חזק ומאוחד"

    ישראל רובין No Comments on לקראת המופע מחר, בבית שמש נערכים: "אנחנו עם חזק ומאוחד"

    לרגל המופע הגדול שיתקיים מחר ללא קהל בבית שמש וישודר ב"קול חי", קיימו ראיון עם מי שעומד מאחורי המופע ומאחורי מופעי תרבות רבים בעיר, דוד וקנין: "בעזרת השם עוד נחזור להיות כולם יחד – אנחנו עם חזק"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (ראשון) ייערך אי"ה מופע חג ייחודי בעיר בית שמש בו לא ישתתפו קהל בשל הנחיות משרד הבריאות בשל וירוס הקורונה, אך קהל רב עוד יותר מזה שיכול היה לאכלס האולם רחב הידיים, יהנה מהמופע דרך שידורי "קול חי", "קול חי מיוזיק", אתרי "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ובערוץ 7. לרגל המופע, שוחחנו עם דוד וקנין, מנהל מחלקת הרכש בעיר ומי שעומד מאחורי המופע הזה ועוד הרבה הפקות מוצלחות בעיר.

    "עיריית בית שמש נערכה כבר לשמח את התושבים. מחלקת מורשת ישראל קיימה מופע של אומן עם שני נגנים ברחוב כבר בימי השישי האחרונים והשמיעה מוזיקה לתושבים במרפסות עד כניסת השבת", אומר ועקנין ומספר כי בימים ראשון ושני, חול המועד פסח, יתקיימו מופעי משאיות ברחובות העיר. "מחלקות חן חרדי יעשו בימי ראשון ושני משאית מוזיקה עם אומנים".

    וקנין מספר כי בעירייה ידעו מראש למקד את הפעילות התרבותית לפי קהל היעד. "יש שתי מחלקות תרבות חרדיות בעירייה ומחלקת תרבות יהודית של הציבור הדתי לאומי. כל אחת ואחת מהמחלקות עושה פעילויות לציבור שאליו הם משתייכים".

    ברקע הימים, תוך שוקנין מציין כי את ליל הסדר ערך, כמו כולם, בחיק המשפחה הגרעינית, ללא אמו, הוא אומר: "אנחנו עם חזק ומיוחד. בעזרת השם עוד נחזור להיות יחד".

    במופע מחר צפויים להשתתף אמן הקלרינט חנן בר סלע, גדולי הזמר ישי לפידות וחיים ישראל וילד הפלא בנימין אצרף.

     



    0 תגובות