ראה"מ בהצהרה: "מהדקים את הגבלות התנועה מבני ברק ואל בני ברק"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בהצהרה: "מהדקים את הגבלות התנועה מבני ברק ואל בני ברק"

    ראה"מ בהצהרה מיוחדת לקראת חג הפסח בשל משבר הקורונה עדכן את הציבור על המהלכים הכלכלים לקראת החג. נתניהו ציין לשבח את השינוי בציבור החרדי, "חל מהפך חיובי ביותר בציבור החרדי, הציבור מפנים היטב את הסכנה של התפשטות הקורונה" | בתוך בני ברק יהיה ניתן לנוע כמו בכל הארץ עד 100 מ'

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (רביעי) הצהרה מיוחדת לקראת חג הפסח בשל משבר הקורונה. נתניהו בישר לציבור כי בכדי להקל על המשפחות כל משפחה תקבל מענק של 500 ש"ח על כל ילד עד לילד רביעי. בנוסף ציין נתניהו כי "מתחילים לראות סימנים שאנחנו בדרך להשתלט על המגיפה", ראה"מ נתן נקודת אור והעריך כי "אם יקפידו על הכללים יש סיכוי שהפסח יהיה נקודת מפנה".

    ראש הממשלה התייחס בהצהרתו לעיר ב"ב עם מספר החולים הגבוה ביותר בארץ ביחס לגודל העיר ואמר, "אנחנו מהדקים את הגבלות התנועה מבני ברק ואל בני ברק, כדי למנוע הדבקות".

    ראה"מ התייחס לאסון הכלכלי במשבר והבהיר, "אנחנו נדאג לכל אחד למחסורו". נתניהו הוסיף כי בניגוד לתקשורת המלבה את הקיטוב, "אני רוצה לציין שחל מהפך חיובי ביותר בציבור החרדי, הציבור החרדי מפנים היטב את הסכנה של התפשטות הקורונה. הציבור החרדי נשמע להוראות בגיבוי מלא של הרבנים".

    נתניהו ציין כי "בהתייעצות משותפת עם השרים דרעי וליצמן והרב גפני החלטנו לצמצם למינימום את הכניסה והיציאה מהעיר". בכדי להבריא את העיר, "אנחנו מפנים את החולים והמבודדים מהעיר למלונות שמותאמים לחרדים".

    על הגבלות התנועה בעיר הסביר נתניהו, "בתוך בני ברק יהיה ניתן לנוע בהתאם להוראות שבכל הארץ 100 מטר מהבית. אני יודע שזה קשה אבל זה לטובת חייהם של התושבים".

    בתוך כך, בהמשך לדבריו של רה"מ על הגבלות התנועה בב"ב, שר הפנים אריה דרעי מבקש לחדד:  "בתוך בני ברק – אין הגבלות חריגות משאר תושבי הארץ. בתוך העיר מותר לצאת לקניות ולהתאוורר כפי הנוהל. ההגבלות המדוברות הן רק לכניסות והיציאות של העיר. כל מה שמותר לשאר האזרחיים, מותר גם לתושבי העיר בני ברק".

    מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב שיבח את המערכת הרפואית בישראל בהצליחה להשתלט על המגיפה בינתיים ובזכותה ישראל הגיעה למקום הראשון בעולם במדד המדינות הבטוחות במגיפת הקורונה. סימן טוב הבהיר כי יש שינוי משמעותי בהנהגה והתנהגות הציבור החרדי. סימן טוב דחה את ההתקפות כנגד המגזר החרדי.

    סימן טוב עדכן את הציבור כי מהיום חובה לצאת מהבית עם מסיכת פנים המכסה את הפה והאף, "לא לרוץ לקנות מסכות. לאלתר עם חתיכת בד ושתי גומיות" הבהיר סימן טוב.



    0 תגובות