בנט מפרגן לכוכבי על הסיוע במלחמה בנגיף: "צה"ל מייד התייצב"

    קובי פינקלר 1 Comment on בנט מפרגן לכוכבי על הסיוע במלחמה בנגיף: "צה"ל מייד התייצב"

    שר הביטחון סקר שורה של פרוייקטים שמקדם הצבא יחד עם מערכת הבריאות, בסיוע למלחמה בנגיף ושיבח את תפקודו של הרמטכ"ל

    IDF Chief of Staff Lt. Gen. Aviv Kochavi at a graduation ceremony of naval officers of the Israeli Navy in Haifa Naval Base, Northern Israel on March 4, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ??? ???? ????? ???? ???? ??? ????? ??? ????? ???? ????? ????"? ????? ????? ???? ?????? ??? ??? צילום: פלאש 90
    9:16
    19.03.24
    איתי גדסי No Comments on מתגבשת קואליציה בבני ברק; ש"ס בדרך לאופוזיציה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט שיבח הבוקר (שני) את הרמטכ"ל אביב כוכבי על תפקודו המשותף יחד איתו במלחמה לבלימת הנגיף. בנט כתב אני רוצה לומר, "מילה טובה לרמטכ"ל אביב כוכבי ולחיילי צה"ל: עם פרוץ המגיפה צה"ל מיד התייצב ואמר "הנני". בנט סקר את פעילות הצבא במלחמה בנגיף,  "הקמת מלוניות בידוד תוך 72 שעות. פתיחת מוקד טלפוני 104. סיוע למוקד של משרד הבריאות. הקמת חמ"ל חירום ברמלה בפקע" ר. הובלת מבצע ״משמרות הזהב". לסיום אמר בנט, "צה"ל באמת צבא העם".

    אמש ביקר הרמטכ"ל בביה"ח תל-השומר במפעל הידע והמידע ובמרכז השליטה לבדיקות של חיל המודיעין.

    במהלך הביקור שוחח הרמטכ״ל עם בכירים במשרד הבריאות וכמו כן שמע הרמטכ"ל על עיקרי העשייה של אגף המודיעין ואגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בסיוע למרחב האזרחי בעת זו. בשיחה נכחו ראש חטיבת ההפעלה, תת-אלוף י', מפקד מערך המבצעים המיוחדים, תת-אלוף א', ראש הזירה הטכנולוגית של חטיבת המחקר, אלוף-משנה נ', מנהל מכון המחקר של כללית, פרופסור רן בליצר, ראש מרכז שירותי בריאות, פרופסור סיגל סדצקי ומנהלת חטיבת טכנולוגיות רפואיות, מידע ומחקר, דר' אסנת לוקסנבורג.

    במסגרת המפגש, בחן הרמטכ"ל את העשייה של מפעל המידע והידע, שמהווה התארגנות רב תחומית המובלת על ידי חטיבת המחקר ויחידה 8200.

    ההתארגנות פועלת תחת משרד הבריאות ובמסגרתה מנסים לייצר מסד נתונים רחב עליו יופעלו יכולות מתקדמות של בינה מלאכותית ולמידת מכונות. כל זאת, במטרה לתת מענה לשאלות העולות מתוך משרד הבריאות ופיקוד העורף.

    הרמטכ"ל נפגש ושוחח עם משרתי יחידה 81 ומערך המבצעים המיוחדים על מיזם פיתוח מכונות ההנשמה המשותף עם בית חולים "שיבא" תל השומר המבוסס על מכשירי הנשמה בסיסיים.

    לאחר מכן, הוצגה בפניו עבודת היחידה בתחום ייצור מסכות המגן לצוותים רפואיים במסגרתה הועברו עד כה למעלה מ- 7,000 מסכות לשימוש צה"לי.

    כמו כן, היחידה ממשיכה להפוך אמבולנסים לרכבים מותאמים לפינוי חולי קורונה באמצעות ייצור מיגון ייחודי לפנים הרכב.



    1 תגובות

    מיין תגובות