גנץ דוחה את הצעת האחדות של נתניהו: "מחר נמנה יו"ר כנסת שלנו"

    איתי גדסי 3 Comment on גנץ דוחה את הצעת האחדות של נתניהו: "מחר נמנה יו"ר כנסת שלנו"

    גנץ משיב לנתניהו על הצעת האחדות ופוסל אותה על הסף, "נתניהו, הפערים ביננו מהותיים. אני נאבק על חובת הפעלתה של הדמוקרטיה הישראלית"

    Head of the Blue and White party Benny Gantz and Yisrael Beytenu leader Avigdor Liberman hold a joint statement after their meeting in Ramat Gan on March 9, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ??????? ?????? ???? ??? ????? ????? ????? ????? ????? ??????? צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שראש הממשלה שיגר מסר עם שליח אישי ליו"ר כחול לבן לבוא לאחדות כבר היום. בני גנץ דוחה את הצעת האחדות ודוהר קדימה יחד עם ליברמן והערבים, לדבריו: "קודם כל נחזיר את הדמוקרטיה הישראלית לתפקד – אחר כך נרכיב ממשלה שתטפל בקורונה ובאתגרים הנוספים שעל הפרק", כך זהו סדר העדיפויות כרגע על פי גנץ.

    גנץ הבטיח כי לאור פסיקת בג"ץ שהתערבה בבוטות בעבודת הכנסת "עד מחר, לפי פסק הדין של בג"ץ, נמנה יו"ר כנסת כפי שמתחייב במדינה דמוקרטית". גנץ הולך עד הסוף להדחת יו"ר הכנסת עם הערבים למרות אזהרת הליכוד כי המהלך יוביל לבחירות רביעיות.

    גנץ ממשיך ואומר כי רק "אחר כך בכוונתי לדון בכל הדרכים האפשריות להקים ממשלת אחדות שתיאבק בקורונה ותטפל באתגרים הנוספים שלפתחנו".

    גנץ משיב למסר האחדות של נתניהו כי הפערים ביניהם קטנים, "נתניהו, הפערים ביננו מהותיים. אני נאבק על חובת הפעלתה של הדמוקרטיה הישראלית, ואני מקווה שתצטרף אליי במאמצים האלו. וחשוב מכך – עליך לומר באופן ברור לעם ישראל שאת פסיקות בית המשפט ממלאים ושבישראל לא תהיה אנרכיה."

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גנץ אתה לפיד שלח ליברמן פוגעים בדמוקרטיה.חבורת צבועים,שקרנים,ונוכלים

    2. 2

      מי אמר שיהא לכם מחר.?????????????????? אולי מחר תהיו מבודדים בצל הקורונה המשבשת את דעתכם וגורמת לכם לבולמוס שלטוני !!!!!!!!!
      ותכלס עד עכשיו אתם עושים עבודה משובחת בזה שאתם בסך הכל מראים על מה אתם חושבים ואיפה המוח הנאור שלכם מתבוסס בין בגידה לאומית לשותפות עם אנשי בליעל אשר רוממות הטרור בגרונם ועידוד מעשי רצח לאומני בלשונם כן כן לא פלא שזה שהכריז על חיסול הניה תוך 24………………………………………………………………………… גם כן נימצא אתכם באותה שותפות ביחד עם ההם ,שדוקא מצדדים בעד פלסטין ונגד הכבוש . אבל זה בסדר אתם עושים את העבודה בצורה הכי יפה [מסכנים אותם בוחרים אומללים ששלחו אותכם להוכיח מנהיגות ואתם מגלים בסך הכל את קטנות שכלכם במקום לקחת אחריות לאומית מכרתם את גב הבוחרים שלכם וביישתם אותם בהתנהגות והתנהלות נלוזה ומכוערת בתיקווה שתתעוררו במהרה לפני שטיטבעו בביצה שיצרתם אותה לעצמכם ואתמם לא יודעים עד כמה היא עמוקה וביצתית…………..]

    3. 1

      בשביל קצת אגו גנץ הטיפש מוותר על הצעה שטובה בשבילו,