אכיפה נרחבת: 135 תיקים פליליים נפתחו בגין הפרות בידוד

בנצי לייזרוביץ No Comments on אכיפה נרחבת: 135 תיקים פליליים נפתחו בגין הפרות בידוד
An Israeli police officer guard during a street performance to cheer up the residents of Tzfat on March 23, 2020. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ??????? ????? ???? ????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק לבלימת נגיף הקורונה ממשיך: המשטרה ממשיכה לפעול ולאכוף את מחוייבות האזרחים מחויבי הבידוד הביתי, להישאר בבית כפי הנחיות משרד הבריאות, ולא לפגוע בבריאות הציבור. המשטרה העלתה את רף ביקורי הבית ונכון להיום (שלישי) בוצעו השוטרים כ-25,700 ביקורי בית בקרב מחויבי הבידוד. השוטרים מוודאים כי ההנחיות נשמרות במלואן.

המשטרה נוקטת ביד קשה, במקום בו התגלה כי הופרו הנחיות הבידוד הביתי, ובכדי למנוע את הפצת הנגיף הקורונה בישראל – נפתחו 135 תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד. בנוסף נפתחו 23 חקירות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב.

עד כה נרשמו 114 דו"חות כדלקמן: הפרת חובת בידוד- 38 דו"חות, הפרת חובת דיווח למשרד הבריאות על חובת הימצאות בבידוד – 3 דו"חות, סירוב להוראה על פיזור התקהלות אסורה – 65 דו"חות, וכן 8 דו"חות נוספים נגד מפעיל מקום\עסק בניגוד לתקנות החדשות שנכנסו אתמול לתוקפן.

בימים האחרונים ביקרו שוטרים בכל רחבי הארץ גם באלפי בתי עסק שונים, בשווקים, במרכזי הקניות וכיו"ב, כשרובם המוחלט של בעלי העסקים, קיימו והקפידו על ההנחיות במלואן. נוסף למאמצי הסברה משמעותיים המתבצעים בשטח, המשטרה סגרה עד כה 54 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת התקנות באופן בוטה.

מהמשטרה נמסר: הציבור נקרא להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של מידע כוזב שכל תכליתו לזרוע בהלה בקרב הציבור.

מידע רלוונטי ומוסמך, לרבות עדכונים והנחיות רשמיות, יופצו רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.



0 תגובות