נתניהו שלח מסר אישי לגנץ: "בוא ונפגש עוד היום למען אחדות העם"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו שלח מסר אישי לגנץ: "בוא ונפגש עוד היום למען אחדות העם"

    ראש הממשלה העביר מסר אישי לבני גנץ ואמר לו, "הפערים בנינו קטנים, בוא ניפגש עוד היום ונקים ממשלה למען אחדות העם". "אני מחכה לך" אמר נתניהו לגנץ

    צילום: פלאש90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לחתור לאחדות בתוך המשברים הבריאותיים, הכלכליים והפוליטיים, לאחר שסיעת כחול לבן, ליברמן והרשימה הערבית המשותפת עשו יד אחת כנגד גוש הימין וכבשו את הוועדות הכנסת ללא הסכמה, כפי שהיה נהוג עת עתה.

    ראש הממשלה שלח שליח מיוחד ליו"ר כחול לבן בני גנץ ועמו המסר, "בוא להיפגש עוד היום למען אחדות העם".

    בנוסף נתניהו הוציא קריאה אישית פומבית לבני גנץ וכתב, "בני גנץ, זו שעת מבחן למנהיגות ואחריות לאומית. אזרחי ישראל זקוקים לממשלת אחדות שתפעל להצלת חייהם ופרנסתם. זה לא הזמן לבחירות רביעיות". כתב נתניהו והוסיף, "שנינו יודעים שהפערים בינינו קטנים ושניתן להתגבר עליהם ולהקים ממשלה. בוא ניפגש עכשיו ונקים ממשלה עוד היום" והוסיף, "אני מחכה לך", סיים ראה"מ את קריאתו.

    בינתיים היום (שלישי) שיירת מכוניות יצאה לכיוון בית המשפט העליון במחאה נגד התערבות הדיקטטורית כפי שמגדירים בימין של בג"ץ בעבודת הכנסת,, ובדרישה מהשופטים "להפסיק את הדיקטטורה השיפוטית שאותה הם מקדמים השכם וערב".

    בישראל ביתנו מקווים לעלות כבר מחר (רביעי) את ההצבעה על זהות יו"ר הכנסת במטרה להדיח את אדלשטיין מכסאו ולשים את איש יש עתיד מאיר כהן במקומו. בליכוד מזהירים כי הדחתו של אדלשטיין תוביל לבחירות מאחר וראה"מ לא יוכל לתפקד עם יו"ר לעומתי.

    בנוסף מתכננים באופוזיציה להגיש את הצעת החוק לפסילת נתניהו מלהרכיב ממשלה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפוליטיקה = יש לה חומר המטשטש את שכל האדם , גנץ נמצא בסיבוב האחרון, ידוע שבוגי, לפיד, שלח ואלה שהקימו את המפלגה הזו הנסתרים והגלויים כבר איבדו את אימונם בגנץ שלא סיפק את הסחורה , זאת ועוד בסיבוב בחירות נוסף גם בוחרי כחו'לבן לא יצביעו בעדם בגלל המחבלים מהמשותפת שמקבלים הנחיות מאשף וחמאס ואזרחי ישראל אפילו השמאלנים ביותר לא נתנו להם עמדות מפתח כמו שנתנו להם המחבלים מכחול לבן וליברמן, וזאת תהיה הסיבה לחיסול התופעה החולפת שאיבדה בעם ישראל כל לגיטימציה כמו הבג"ץ.