השר לוין: "חיות תבוא ותפתח בעצמה את הכנסת עם משמר בתי המשפט"

    איתי גדסי No Comments on השר לוין: "חיות תבוא ותפתח בעצמה את הכנסת עם משמר בתי המשפט"

    השר יריב לוין תקף את התערבות בג"ץ בעבודת הכנסת והפסיקה כנגד יו"ר הכנסת, "מדובר בהפיכה שלטונית של קומץ שופטים הבוחרים את עצמם בחדרי חדרים"

    Israeli Tourism Minister Yariv Levin speaks during a conference at the Israel Diamond Exchange in Ramat Gan on March 18, 2019. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ?????? ????? ?? ??????? ???? ???? ??? ???? ??"? צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדיקטטורה של בג"ץ: שר המשפטים אמיר אוחנה הגיב היום (שני) בחריפות להחלטת בג"ץ שהתערבה באופן רשמי בעבודת הכנסת וקראה ליו"ר הכנסת לפתוח את הכנסת ולא, בג"ץ יפסוק כנגדו.  אוחנה אמר בתגובה להחלטת בג"ץ" "לו אני הייתי יו"ר הכנסת הייתי אומר "לא" לבג"ץ".

    שר התיירות יריב לוין הגיב גם הוא בחריפות להתערבות הבוטה של בג"ץ, לדבריו "בית המשפט השתלט באופן רשמי על הכנסת, ומהיום הפך העליון את יו"ר הכנסת לחותמת גומי, כאשר את הכנסת והמליאה מנהלים שופטי העליון".

    לוין הוסיף, "אין דבר כזה באף דמוקרטיה. אני קורא ליו״ר הכנסת להודיע שרק הוא יקבע מתי המליאה תתכנס ומה יהיה על סדר יומה".

    לוין קרא לנשיאת העליון להפעיל את הדיקטטורה המשפטית בצורה גלויה, "אם הנשיאה חיות רוצה לשים עצמה מעל הכנסת, היא מוזמנת להגיע לבניין עם משמר בתי המשפט ולפתוח את ישיבת המליאה בעצמה. כך יהיה ברור שמדובר בהפיכה שלטונית של קומץ שופטים הבוחרים את עצמם בחדרי חדרים" תקף לוין בחריפות.

    לוין הוסיף ותקף את המצב הגרוע בבתי המשפט בסחיבת תיקים לשנים ארוכות בו בזמן שיש לבג"ץ זמן להתערב בכנסת, "אגב, אולי כדאי שנשיאת העליון תוותר לזמן מה על שאיפותיה לשלוט בכנסת, ותתפנה סוף סוף לכנס את בית המשפט לדון באינספור תיקים שממתינים חודשים ושנים לדיון ולהכרעה, ובכך תסתיים הפגיעה הקשה בזכויות המתדיינים המחכים לשווא להכרעה בעניינם".



    0 תגובות