בכחול לבן מכחישים את ההסכם: "הופסקו המגעים"

איתי גדסי No Comments on בכחול לבן מכחישים את ההסכם: "הופסקו המגעים"

בכחול לבן מגיבים לדיווחים על כוונת המפלגה או חלקים ממנה להצטרף לממשלה בראשות נתניהו ואומרים: "המגעים עם צוות המו"מ של הליכוד הופסקו הערב. היום לא התקיימה פגישה ובניגוד לפרסומים אין שום סיכומים. מדובר בספינים ציניים"

גנץ ולפיד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדיווחים על כוונת יו"ר כחול לבן להצטרף לממשלה בראשות נתניהו תוך פירוק רשימת כחול לבן ועם סיעת חוסן לישראל בלבד כשנתניהו ראשון ברוטציה, בכחול לבן מגיבים הערב (חמישי) לפרסומים ומכחישים אותם.

מטעם מפלגת כחול לבן נמסר כי: "המגעים עם צוות המו"מ של הליכוד הופסקו הערב. היום לא התקיימה פגישה ובניגוד לפרסומים אין שום סיכומים. מה שאנחנו רואים לאורך היום הוא ספינים ציניים בזמן משבר גדול וקשה לאזרחי ישראל. בשבוע הבא הליכוד יקבל כנסת מתפקדת למען אזרחי ישראל".

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב ומסר: "כמה עובדות בהתאם לדיווחים: 1. המגעים עם צוות המו"מ של הליכוד הופסקו הערב. 2. היום לא התקיימה פגישת מו"מ ובניגוד לפרסומים אין שום סיכומים. 3. מה שאנחנו רואים לאורך היום הוא ספינים ציניים בזמן משבר גדול וקשה לאזרחי ישראל. 4. בשבוע הבא הליכוד יקבל כנסת מתפקדת למען אזרחי ישראל. 5. לא אתפשר לעולם על ביטחון ישראל ועל שמירה על הדמוקרטיה בישראל. 6. בכל הקשור למאבק בקורונה – נתמוך בכל צעד נכון של ממשלת המעבר".

יאיר לפיד הגיב לפרסומים ואמר: "עוד יום, עוד ספין כושל של הליכוד בנסיון לפרק אותנו שלא יצליח. נלך, נפתח את הכנסת, נעבוד בשביל האזרחים שהקורונה הורסת את חייהם, במקביל נעשה הכל להוריד את הממשלה הזו שמנסה לפרק את הדמוקרטיה הישראלית".

במערכת הפוליטית קיימת הערכה לפיה כל המשא ומתן בשעות האחרונות היה ניסיון של נתניהו לפרק את כחול לבן ולא להקים ממשלת אחדות ויתכן כי בכחול לבן זיהו את הכוונה ובשל כך 'הופסקו המגעים', על פי דבריהם.



0 תגובות