בתום פגישת נתניהו וגנץ בבית הנשיא: צוותי המו"מ ייפגשו בהקדם

איתי גדסי 1 Comment on בתום פגישת נתניהו וגנץ בבית הנשיא: צוותי המו"מ ייפגשו בהקדם

מטעמם של נתניהו וגנץ נמסר כי הפגישה התנהלה ברוח טובה. מוקדם יותר שינה הנשיא את דעתו והודיע כי יטיל את הרכבת הממשלה על גנץ עוד לפני הפגישה המשולשת. הנשיא אמר כי יש להעמיק את ערוץ הקשר הישיר בין המנהיגים

נתניהו גנץ וריבלין צילום: לעמ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הטלת הרכבת הממשלה על בני גנץ לאור תמיכת הרשימה הערבית המשותפת, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ במעון נשיא המדינה ראובן ריבלין, השלושה שוחחו על האפשרות של הקמת ממשלת אחדות בצל המשבר חסר התקדים שעוברת ישראל וככל הנראה מדובר רק בראשיתו של המשבר. מטעם נתניהו וגנץ נמסר כי הפגישה התנהלה ברוח טובה.

מטעם הליכוד וכחול לבן נמסר: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר כחול לבן, רא"ל (במיל') בני גנץ הודו לנשיא המדינה על הזמנתו לפגישה המשותפת. השניים סיכמו כי צוותי המשא ומתן ייפגשו בהקדם.

מבית הנשיא נמסר כי הנשיא הדגיש בפני השניים כי יש להמשיך ולהעמיק את ערוץ הקשר הישיר ביניהם ובין צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד וברך על הנכונות לכך בשני הצדדים. בתום הפגישה סיכמו הצדדים כי צוותי המו"מ של שתי המפלגות ימשיכו בשיח.

לבני גנץ אין אפשרות באמת להרכיב ממשלה למרות התמיכה של המשותפת, מבחינת ליברמן מדובר בהתאבדות פוליטית, מטרתו של ליברמן הוא הפעלת לחץ על נתניהו שיסכים לפשרות ולהפריד אותו מגוש הימין. גנץ מבין שהוא חייב להסכים למתווה של פשרה והקמת ממשלת אחדות שנתניהו ראשון ברוטציה למרות המשפט שיתנהל בקרוב.



1 תגובות

מיין תגובות