ראה"מ בהצהרה מיוחדת: נפעיל אמצעים טכנולוגיים כנגד החייבים בבידוד

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ בהצהרה מיוחדת: נפעיל אמצעים טכנולוגיים כנגד החייבים בבידוד

    ראה"מ הבהיר הערב כי החל ממחר (ראשון) יופסקו כל שירותי הפנאי, מסעדות, בתי מלון וחנויות. בדבריו חשף כי לראשונה ישראל תפעיל אמצעי מעקב טכנולוגיים כנגד החייבים בבידוד: "אנחנו במלחמה כנגד הנגיף". על ההסתערות על רשתות המזון: "יש די והותר במלאי גם לפסח"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a press conference at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 12, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרה מיוחדת הערב (מוצ"ש) במשרד ראש הממשלה בירושלים כי "ישראל היא מבין המובילות בעולם שהגיבו נכון למשבר המגיפה העולמי, מדינות בעולם מאמצות את המהלכים שלנו, סוגרות את הגבולות ומפעילים את אמצעי הבידוד".

    נתניהו הבהיר כי "אנחנו נערכים תוך כדי תנועה אנחנו לא סטטיים. צריך לעבור לשגרת חיים חדשה במשך הזמן הדרוש, ולהיערך שוב בכדי להגביל את קצב ההתפשטות של המלאכה ולהבטיח שמערכות הבריאות עומדות בקצב".

    נתניהו הבהיר: "אנחנו במלחמה מול אוייב בלתי נראה וננצח אותו רק בעבודה משותפת של הממשלה והאזרחים, שלא ידביקו ולא ידבקו. אנחנו חייבים לאתר את האוייב וקשה לאתר אותו".

    ראש הממשלה חשף לראשונה כי ישראל תפעיל אמצעי מעקב כנגד החייבים בבידוד: "אנחנו מפעילים אמצעים טכנולוגיים שנמנעתי מלהפעיל אמצעים כאלה, אלו אמצעים שהשתמשנו כנגד הטרור, אני ביקשתי אישור ממשרד המשפטים. זה כלי אפקטיבי לאיתור האוייב-הנגיף, זה הדרך לכווץ אץ המאמצים לאותם נגיפים. ישראל היא אחת המדינות הבודדות שיכולות להפעיל את הכלי הזה ונפעיל אותו".

    "הדבר השני הוא בידוד אפקטיבי, זה בידוד בבית ומשאר בני הבית".

    עוד הוסיף ראה"מ, "הנושא השלישי וזה התנהגות של הציבור, אני מבקש לשמור על היגייניה לשטוף ידיים עם סבון ורוחצים יידיים ולהימנע מלחיצות ידיים. ולהימנע ממשטחים שיכולים להיות שם נגיפים. אני רואה בתדהמה אנשים שמתחבקים ולוחצים יידיים צריך להימנע מזה".

    "דבר רביעי, צריך לשמור על מרחק אחד מהשני, תרסיס הרוק הוא האמצעי שבאמצעותו הנדיף מתפשט לשני מטר. זה קשה ולא קל אבל להקפיד כל שהדבר ניתן. גם שנפעיל את כל האמצעים לא נדע כמו שצריך לכן רק לשמור מרחק".

    "אני רוצה להדגיש, נבטיח שירותים חיוניים, לגבי המזון אין סיבה להסתער על רשתות המזון, המדפים שרוקנו יתמלאו גם לפסח יש אוכל די והותר ואין שום מחסור. הסופרים ימשיכו לתפקד, גם בתרופות לא יהיו מחסור. הבנקים ימשיכו לעבור כרגיל, גם תחנות דלק".

    ראה"מ אמר כי "כל תרבות הפנאי תופסק, מסעדות ומקומות בילוי. מה שקשור למסחר וייצור ושירותים זה יימשך בתנאים מיוחדים שישמרו הרחקה מעובד לעובד במרחק של 2 מטר. מי שלא חייב לצאת לעבודה שלא ייצא. מי שלא חייב לדלל את היציאות מהבית".

    בסיום דבריו אמר נתניהו: "אנחנו נמשיך להקדים את העולם ולשטח את העקומה של החולים, אנחנו שם ונבטיח יחד עם האזרחים להמשיך כך".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגאולה בפתח. הסיבה שיש קורונה להכין את העולם לביאת המשיח. ביטול הטיסות בעןלם כדי לאפשר הטסת כל בתי כנסת ובתי מדרש שבעולם לארץ ישראל. פינוי המלונות לשכן את כל היהודים שיקומו בתחיית המתים. הסערה והשטפונות כמין טהרת מים כהכנה לגאולה!

      ר' יעקב מאיר שכטר שליט"א אמר בפורים קורונה זה מחלה אבל בשם של המחלה יש את התרופה זה לשון של "קראו נא" הקדוש ברוך הוא אומר נא תקראו לי.

      ר' שמעון שפירא שליט"א אמר: קורונה = ק' זה מאה ברכות יהיה "רינה" כמו שרואים בזמן דוד המלך שהיה מגיפה התקינו שיגידו מאה ברכות כל יום, כך חייבים להקפיד היום על 100 ברכות כל יום.