דרמה במחסום המנהרות: מאות תיירים מ"בית לחם" מנסים להיכנס לישראל

    שלמה ריזל No Comments on דרמה במחסום המנהרות: מאות תיירים מ"בית לחם" מנסים להיכנס לישראל

    לאחר גילוי הקורונה בבית לחם, מאות תיירים הנמצאים בעשרות אוטובוסים פרצו את המחסומים והגיעו למחסום המנהרות. החיילים במחסום אינם מוגנים וחוששים לערוך בידוק ביטחוני, לאור הערכה כי חלקם של התיירים נגועים בקורונה

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות התפרצות הקרונה בבית לחם עשרות אוטובוסים עם מאות תיירים שייתכן וחלקם נגועים בנגיף הקטלני, פרצו ככל הנראה מחסומים והגיעו עד למחסום המנהרות בסיוע של הערבים. עשרות אוטובוסים עומדים במחסום המנהרות ומחכים לאישור יציאה.

    במקום מתחוללת דרמה גדולה, חיילי צה"ל והמאבטחים במחסום חוששים לבדוק את האוטובוסים מחשש להדבקה מהנגיף. מדובר על דרמה לא פשוטה בשעות אלו. התיירים לא מורשים לצאת מהאוטובוסים ויש חשש כבד מהידבקות החיילים בנגיף, כרגע אין פיתרון במחסום והאוטובוסים מעוכבים.

    צילום: מאור צמח

    כזכור, לאחר ששבעה מעובדי מלון בעיר בית לחם נדבקו בנגיף הקורונה, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הכריז אמש על מצב חירום למשך 30 ימים. במסגרת ההחלטה, הרשות הפלסטינית הודיעה על סגירת כל בתי הספר, המכללות וגני הילדים למשך כל פרק זמן זה ועל ביטול כל ההזמנות על ידי תיירים זרים. בנוסף לכך, התנועה מהעיר ומחוצה לה תופסק, התכנסות מפגינים נאסרה ואף שוקלים ברשות לסגור את המעברים.

    מוקדם יותר הורה שר הביטחון נפתלי בנט להטיל סגר מלא על העיר בית לחם בתיאום עם הרשות הפלסטינית. לפיכך, אסורה תנועת ישראלים ופלסטינים אל העיר וממנה – עד להודעה חדשה. ביחידה לתיאום פעולות הממשלה הבהירו כי הסגר תקף על אנשים בלבד שמעוניינים להיכנס לשטח ישראל, אך סחורות ימשיכו להיכנס כרגיל.



    0 תגובות