שגריר סין בישראל החדש יכנס לתפקידו בעוד כשבועיים

שלמה ריזל No Comments on שגריר סין בישראל החדש יכנס לתפקידו בעוד כשבועיים

שגריר סין החדש בישראל יגיש את כתב אמנתו בני נשיא המדינה ויכנס לתפקידו בטקס רשמי שיערך בעוד כשבועיים | השריר החדש: "ישראל היא מדינה נהדרת ולכבוד הוא לי להיות שגריר סין בישראל"

20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר סין החדש בישראל, DU Wei, יגיש את כתב אמנתו (מכתב רשמי מראש מדינה אחד לראש מדינה אחר, המודיע על מינוי שגריר או נציג דיפלומטי) בפני נשיא המדינה ראובן ריבלין בטקס רשמי בבית הנשיא בעוד כשבועיים (כ"ז אדר). היום (שלישי) הגיש את העתק כתב האמנה אצל ראש חטיבת הטקס במשרד החוץ מירון ראובן, וקיים פגישה עם סמנכ"ל אגף אסיה והפסיפיק גלעד כהן.

הסמנכ"ל כהן בירך את השגריר ואיחל לו הצלחה בתפקידו. כהן הביע את הערכתה של ממשלת ישראל כלפי הממשל והעם בסין, במאבקם בהמשך התפשטות וירוס הקורונה. כהן ביטא את תקוותו כי המשבר יחלוף במהרה.

השגריר הסיני הודה על קבלת הפנים החמה והביע הערכה רבה על התמיכה של ממשלת ישראל בעם הסיני בשעתו הקשה: "ישראל היא מדינה נהדרת ולכבוד הוא לי להיות שגריר סין בישראל", הוסיף השגריר.

בשיחתם עמד כהן על כך שסין היא שותפת הסחר השניה בגודלה של ישראל ויעד היצוא השלישי בחשיבותו. שני האישים הדגישו את הצורך להתקדם עוד השנה לחתימת הסכם סחר חופשי בין המדינות.

לאחר מכן הציג כהן בפני השגריר את קיר ההנצחה במשרד החוץ בו חקוק שמו של הדיפלומט הסיני Ho Fengshan, שהציל עשרות אלפי יהודים בעת שירותו בווינה בתקופת השואה.



0 תגובות