גפני: "איווט ליברמן לא יהיה חלק מהממשלה שאליה נצטרף"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני: "איווט ליברמן לא יהיה חלק מהממשלה שאליה נצטרף"

    יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: "קרו הלילה שני דברים, האחד הגוש הימין ניצח, תוקם ממשלה, ולא הולכים לבחירות נוספות. השני זה שיהדות התורה תגיע ללא פחות משמונה מנדטים. נבקש מחר מרה"מ נתניהו – שבממשלה שתקום בע"ה, איווט ליברמן לא יצורף. נמשיך לפעול באחדות מלאה בסיעה בין דגל התורה לאגודת ישראל"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בחגיגות הניצחון של המפלגה בגבעת שמואל: "התורה הקדושה ניצחה. בזכות ברכתם והתמסרותם של גדולי ישראל שליט"א קרו הלילה שני דברים, האחד הגוש הימין ניצח, תוקם ממשלה, ולא הולכים לבחירות נוספות. השני זה שיהדות התורה תגיע ללא פחות משמונה מנדטים".

    "אני רוצה להודות לראש הישיבה הגר"מ מאזוז ולהרב דוד חי הכהן ולכל הקהלים החדשים שהצטרפו ותמכו במפלגת יהדות התורה. אני וידידי השר ליצמן נבקש מחר מרה"מ נתניהו – שבממשלה שתקום בע"ה, איווט ליברמן לא יצורף. אין בו צורך, נתניהו יסתדר בלעדיו, עם ישראל יסתדר בלעדיו. הוא כבר לא רלוונטי".

    עוד אמר גפני: "נמשיך לפעול באחדות מלאה בסיעה בין דגל התורה לאגודת ישראל. לא נתפשר על שום דבר שקדוש ויקר לציבור החרדי ולשומרי המסורת בישראל לטובת עם ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות