הפרזנטור של רשת 'יש' עושה את זה שוב!

    עפר גדנקן No Comments on הפרזנטור של רשת 'יש' עושה את זה שוב!

    קובי אריאלי, משעשע ושנון כתמיד, מפתיע שוב בסדרת סרטוני 'יש חגיגה' של רשת 'יש' ומגלם דמות שמטריפה את הסניפים * צפו

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קובי אריאלי, בכבודו ובעצמו, רץ במעברים הרחבים של רשת 'יש' עם שתי עגלות קניות מחוברות באזיקון ופרצוף שלא רואה בעיניים. הוא ממלא מוצרים מכל הבא ליד, מתעמת עם סדרנים, נרדם במחלקת הטקסטיל והופך לאימת הסניף.

    התיאור המשעשע הזה שייך לקמפיין הדיגיטל האמיץ של רשת 'יש', שהשבוע הוציאה לדרך את ארבעת ימי חגיגת האשראי האטרקטיביים, 'יש חגיגה', והזמינה את 70 אלף חברי מועדון הצרכנות שלה ליהנות ממאות הטבות ועשרות מותגים נחשקים.

    "רשת 'יש' החליטה לרתום את אפקט ההפתעה ולעורר ציפייה אצל הלקוחות", אומרים גורמים המעורים בענף הפרסום החרדי. "ניכר שהאסטרטגיה לקחה בחשבון את האמירה החזקה של ימי החגיגה בקרב הציבור, שכבר יודע שממתינות לו הטבות מטורפות במשך כמעט שבוע שלם, והחליטה להעלות אותה למודעות כקונספט הגדול מסך חלקיו ופחות לרדת לפרטים ולמחירים המדויקים.

    "ושמנו לב, לא שווקו פליירים בדיוור ישיר ללקוחות הוותיקים, לא חולקו עלוני פרסומת מקדימים בסניפים ומודעות הענק שעלו בפרינט הקדימו את פתיחת החגיגה בשלושה ימים בלבד. מה כן? 'יש' קוראת ללקוחות לרוץ לסניפים כדי לגלות מה ממתין להם שם. נכון יותר, קובי אריאלי קורא להם – באמצעות שלושה סרטונים מושקעים וראשונים מסוגם בציבור החרדי".

    אריאלי, עם רזומה של עיתונאי לשעבר וסאטיריקן מוצלח בהווה, הוא הפרזנטור המושלם להעברת מסר ההסתערות בהומור ובהגזמה חיננית. הדמות שהוא עוטה על עצמו בשלושת הסרטונים המושקעים מביאה למסך טירוף של לקוח שיודע שהוא חייב לנצל את המומנטום לפני שייגמר, ובהתאמה מתרוצץ בסניף, מטריד את הלקוחות, מסדר את מקרר הגבינות כראות עיניו ובסוף נאלץ להתמודד עם מאבטחים קשוחים.

    המלצה שלנו: שווה צפייה!



    0 תגובות