מלכיאלי במשרד השיכון: "שמנו דגש על המצוקה של הציבור הספרדי"

    איתי גדסי No Comments on מלכיאלי במשרד השיכון: "שמנו דגש על המצוקה של הציבור הספרדי"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי נפגש במשרד השיכון עם ראש האגף ל"אוכלוסיות מיוחדות" וקיבל לידיו את דו"ח הדיור המפורט לציבור החרדי, שחקר באופן מקצועי את החסמים והפתרונות בשוק

    Shas parliament member Michael Malchieli attends during a joint Knesset and Constitution Committee meeting discussing the proposed National Law, at the Knesset, on July 10, 2018. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ???? ???? ??? ????? ????? ??????? ?"? צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצוקת הדיור: חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) קיים הבוקר (שלישי) פגישה ב'אגף לאוכלוסיות מיוחדות' במשרד השיכון, במהלך הפגישה קיבל לידיו את דו"ח הדיור המפורט למגזר החרדי שהתפרסם לאחרונה. כזכור ש"ס דרשה את משרד השיכון לאחרונה וברגע האחרון נסוגה בגלל אי העברתה של שרת השיכון למשרד הרווחה.

    במשרד השיכון נפגש ח"כ מלכיאלי עם מנהל האגף מר יוסי חדד וצוותו אשר הציגו לו את הדו"ח העוסק בנושא הדיור החרדי, החסמים והפתרונות הקיימים בשוק. במהלך הפגישה קיבל ח"כ מלכיאלי את הדו"ח המפורט אשר דן בין היתר באוכלוסיה החרדית – הספרדית על שלל ההשלכות והמשמעויות השונות.

    במהלך הפגישה אמר ח"כ מלכיאלי; "שמח לקבל את הדו"ח המפורט אשר נעשה בצורה מקצועית על ידי ידידי מר יוסי חדד מנהל האגף ואנשי צוות, יצויין, כי זו פעם ראשונה אשר נושא זה נחקר באופן מקצועי ואמיתי ומציף את אחת הבעיות הבוערות ביותר בציבור החרדי, חשוב לציין לשבח את שימת הדגש על מצוקת הציבור החרדי – ספרדי אשר סובל מאד ממצוקה זו".

    מלכיאלי הסביר כי נושא הדיור בראש מעייניו של השר דרעי: "כפי שציין השר דרעי בע"ה בממשלה שתקום תנועת ש"ס תמשיך לקדם פתרונות שונים בכדי לצמצם מצוקה זו למימדים נמוכים ונסבלים בניגוד למצב הקיים כיום".



    0 תגובות