ועדת הכנסת התכנסה שנית לדון בבקשת החסינות של ח"כ כץ

איתי גדסי No Comments on ועדת הכנסת התכנסה שנית לדון בבקשת החסינות של ח"כ כץ

ועדת הכנסת התכנסה בכדי לדון בבקשת החסינות של שר הרווחה לשעבר ח"כ חיים כץ, פרקליטתו של ח"כ כץ עו"ד נגב הציגה, כחלק מטיעוני ההצדקה למתן חסינות, את המלצות דו"ח צוות חורין – שהוקם על רקע הבנה שנדרשת חשיבה מחודשת על האיזון הראוי בין הצורך להבטיח מניעת ניגודי עניינים לבין שיתוק עבודת השירות הציבורי

ח"כ חיים כץ צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכנסת התכנסה היום (שלישי) בשנית בכדי לדון בבקשת החסינות של ח"כ חיים כץ כנגדו עומד כתב אישום בסעיפים מרמה והפרת אמונים. כזכור, בדיון הקודם הביע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את עמדתו, לפיה יש לדחות את בקשתו של ח"כ כץ.

פרקליטתו של ח"כ כץ עו"ד נגב הזכירה בדבריה את המלצות דו"ח צוות חורין בהנחיית המשנה ליועמ"ש עו"ד דנה זילבר שהוגש ליועמ"ש לממשלה ביולי 2018, צוות שהוקם על רקע הבנה שנדרשת חשיבה מחודשת על האיזון הראוי בין הצורך להבטיח מניעת ניגודי עניינים לבין שיתוק עבודת השירות הציבורי. המלצות הדו"ח מדברות על העדפת השיקול הפרגמטי של מניעת ניגוד העניינים לעומת שיקול הפגיעה באמון הציבור.

חברת הכנסת אילת שקד (הימין החדש) תמכה בדבריה: "כשרת המשפטים נפגשתי עם הצוות. ההבנה הייתה שניגודי העניינים הפכו בלתי סבירים ומשתקים את עבודת השרים. אני לא חושבת שיש ניגודי עניינים לחברי כנסת והרעיון היה להחיל חובת גילוי ודיווח ולא חובת מניעה".

במפלגת כחול לבן הודיעו לחברי המפלגה כי הסיעה מאפשרת חופש הצבעה בנושא.



0 תגובות