ניצחון לש"ס: יצחק כהן מונה לשר השיכון; ליברמן: "יעביר שטחים לחרדים"

    איתי גדסי No Comments on ניצחון לש"ס: יצחק כהן מונה לשר השיכון; ליברמן: "יעביר שטחים לחרדים"
    צילום: פלאש90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ימנה את ח"כ דוד ביטן לשר החקלאות הבא של מדינת ישראל. בכיר בליכוד הסביר את המינוי: ראש הממשלה נתניהו התחייב לח"כ דוד ביטן לתפקיד שר הרבה לפני החקירות בעניינו – וראש הממשלה עמד במילתו.

    מכחול לבן נמסר בתגובה למינוי ח"כ ביטן לשר: "ראש ממשלה שהפך לעבריין נמלט ממשפט, ממנה כעת חשוד בשוחד למי שיהיה אחראי על מחירי המזון של כולנו. ממשלת נתניהו הופכת לארגון פשע שכל מטרתו היא לדאוג לחסינות לעומד בראשו".

    בנוסף, רה"מ נתניהו החליט למנות את סגנית השר ציפי חוטובלי לשרת התפוצות, השרה יפעת שאשא ביטון לשרת הרווחה.

    כפי שכבר נחשף בקול חי: סגן שר האוצר מש"ס ח"כ יצחק כהן ימונה לשר השיכון והבינוי, במקומה של השרה יפעת שאשא ביטון.

    בתגובה תקף אביגדור ליברמן את מינויו של כהן לשר השיכון: "מינויו של ח"כ יצחק כהן מש"ס לתפקיד שר השיכון בתקופת מעבר זה לא פחות ממחטף פוליטי, במטרה לקבוע עובדות בשטח. לא מספיק שש"ס מחזיקה במשרד הפנים שמעביר תקציבים לטובת ערים חרדיות על חשבון הפריפריה, עכשיו משרד השיכון יעביר שטחי קרקע ירוקים וחקלאיים מהמועצות האזוריות לערים חרדיות. אני קורא לראשי המועצות האזוריות לגלות ערנות ולא להסס ללכת לערכאות משפטיות במידת הצורך. בכל מקרה, לאחר הבחירות "ישראל ביתנו" תדרוש את משרד הפנים ותבחן את כל ההחלטות שהתקבלו בתקופת ש"ס".

    בתגובה אמר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לדברי ליברמן: "מר חיים ביבס נוהג באחריות, הוא לא הופך את מודיעין למודיעין עילית, בניגוד לך אביגדור ליברמן שעמדת בתור שנים רבות לקבל ברכה מרבנים, אדמורים ומקובלים, ובוקר אחד קמת והפכת להיות שונא דת".



    0 תגובות