עו"ד קורב: "ניתן לבקש למחוק את כתב האישום נגד נתניהו"

ישראל רובין 3 Comment on עו"ד קורב: "ניתן לבקש למחוק את כתב האישום נגד נתניהו"

התובע במשפט אולמרט, עו"ד אורי קורב מתייחס לכתב האישום שמגיש היועמ"ש כנגד ראש הממשלה נתניהו ומאשים כי הוא אינו כתב אישום תקין ונעשה בחיפזון: "בניגוד לחוק, כתב האישום של נתניהו לא כולל רשימת עדים, ניתן לבקש למחוק את כתב האישום, שכרגע לא עונה על ההגדרה של כתב אישום"

עו"ד אורי קורב צילום: קובי גדעון / FLASH90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד אורי קורב, התובע במשפט ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מתייחס לכתב האישום שמגיש היועמ"ש כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטוען כי בכתב האישום חסרים פרטים מהותיים קריטיים להכרעת דין: "בניגוד לחוק, כתב האישום של נתניהו לא כולל רשימת עדים, ומדובר במאות עדים. לא מדובר בעניין טכני, אלא מהותי. אם רשימת העדים כוללת אנשים כמו יאיר לפיד, איתן כבל, זאב אלקין או שרה נתניהו, יש לכך משמעות עבור הנאשם".

כמו כן אומר קורב כי כתב האישום כנגד נתניהו הוגש במהירות שיא: "פרק הזמן שחלף בין השימוע לבין הגשת כתב האישום של נתניהו הוא מהיר", ומוסיף: "אם רשימת העדים נעדרת ממנו בגלל חיפזון, זה לא תקין. במצב כזה, ניתן לבקש למחוק את כתב האישום, שכרגע לא עונה על ההגדרה של כתב אישום".

קורב מסכם את דבריו בכך, שלדעתו "בית משפט לא יכול לדון בכתב האישום שהוגש נגד נתניהו, כי בפועל הוא לא כתב אישום. אין בו רשימת עדים ולא ברור לאיזה בית משפט הוא מופנה, זה לא מופיע שם. ככזה, בית משפט יכול למחוק אותו", קובע עורך הדין. את הדברים אמר קורב לאראל סגל ודוד ורטהיים ברדיו 103.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    עוד קשקשן בשקל , תגובה לא רצינית של אדם לא אמין .

  2. 2

    אל תירא נתניהו אל תירא כי גור אריה הלו אתה.ואריה אים ישאג מי לא ירא.
    הקב"ה איתך יחד עם כל עם ישראל

  3. 1

    על ראש הממשלה לדרוש ממנדלביט שיגידו לו את מכתב ההתפטרות האישי שלו כיועץ.
    אולי בכך יוכל להתמנות לתובע הכללי כי זה מתפנה תיכף.