סער על דברי גנץ: "חוצפה"

איתי גדסי 13 Comment on סער על דברי גנץ: "חוצפה"

חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) תוקף בחריפות את דברי יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ, על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "חסר כל גישה ממלכתית; אין לו קו אדום"

גדעון סער צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏חה"כ גדעון סער תוקף בחריפות את דברי יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, לפיהם על ראש הממשלה נתניהו היה לנסוע לקריית שמונה ולא ללונדון: "זאת כזאת חוצפה, אני זוכר כשאנחנו היינו באופוזיציה היה לנו כלל – כשראש הממשלה נמצא בשליחות מדינית בחו"ל – לא תוקפים אותו בארץ", את הדברים אמר בוועידת המשפיעים של חדשות 12.

סער הוסיף: "מי שמדבר בשם הממלכתיות כשהוא עושה כזה דבר, כראש ממשלה נמצא בשליחות, הוא לא נמצא בקניות, הוא יושב עם ראש ממשלת בריטניה, אחת הידידות הגדלות של מדינת ישראל שנבחר לא מכבר, בנושאים הכי חשובים, לביטחון ישראל שגנץ מכיר אותם, הוא יודע טוב מאוד איזה נושאים עולים בפגישות מהסוג הזה ואם הוא בוחר לתקוף – זאת אומרת שאין שום גישה ממלכתית ושום קו אדום, התקפה לשם התקפה, לא מכובד ולא ראוי".

סער התייחס גם לאירועים הביטחוניים: "בגבול הצפון התרחשו מספר אירועים. בזירה הסורית ישראל לקחה אחריות על דבר מסוים, בגזרות אחרות – אני לא אתייחס. ישראל לא לקחה אחריות, אבל כל מי שעיניו בראשו מבין שהממשלה הנוכחית בראשות נתניהו מובילה קו נועז, חזק, בלתי מתפשר ושקול".

"הקו הזה הוא נגד שני דברים מאוד קריטיים – הניסיונות האיראניים להתבסס בסוריה, לבנות לנו חזית שלישית במדינה שכנה, כדי להשיג יכולת מהלומה רצינית על העורף האזרחי שלנו. ובעניין הזה רואים ומבינים את הפעילות", הדגיש סער. "הנקודה השנייה זה המהלך של החיזבאללה שהוא גם מהלך אירני להשגת טילים מדויקים, דבר שישנה לחלוטין את פני העימות העתידי בינינו לבין חיזבאללה. מסתבר שהאויבים שלנו לא כל כך ממהרים לפתוח במלחמות נגדנו".

"כשהולכים לקלפי, הדבר החשוב הוא לקחת בחשבון מי יכול לעמוד מול האתגרים הענקיים האלה?", אמר סער, "עמידה ביטחונית ומדינית. זה אומר גם עמידה מול טראמפ ופוטין כדי לקבל גיבוי לפעילות שלנו ואני חושב שהעם חכם ולכן העם יבחר בליכוד".

בהתייחסו למה שיקרה בבחירות ב-17 בספטמבר, אמר סער שהוא מעריך שגוש הימין יקבל 61 מנדטים – ונתניהו יוכל להרכיב ממשלת ימין-חרדים. "מי שרוצה שתהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, חייב שהליכוד תהיה המפלגה הכי גדולה".



13 תגובות

מיין תגובות
  1. 13

    אתה חוצפן מר סער.
    אתה לקקן. אתה חנפן.
    והכי מצחיק לא משנה מה תאמר
    אתה לא תהיה שר. חחחחח

  2. 12

    נמאס מהצביעות שלך סער ואל תחשוב לרגע שאתה תהיה בראש הליכוד המפלגה העקומה צריכה להתפרק

  3. 11

    ללא ספק גדעון סער
    ראש ממשלת ישראל הבא !!!!!!!

  4. 10

    באמת חוצפה מצד גנץ מנצל את זה אולי יוכל להשפיעמעל מצביעי הליכוד לא ולא כי לא יהיה לו סיכוי החסר כל יכולת הזה מנסה להיות ראש ממשלה בכוח לא יעזור לו כלום כי הוא בעצמו כלום הציבור כבר הבין את זה

  5. 9

    חוצפה אמרת?????? נתניהו ואתם העדר שהולך אחריו בעיניים עצומות אתם אלה שלימדתם שינוי כללים מהו…. תתחילו להסתכל על הגיבנת של עצמכם ותפסיקו ל"ייבב" כשמשהו לא מסתדר לכם….. אתם לימדתם שינאה מהי בין אחים!!!

  6. 6

    גדעון סער כנראה באמת לא יודע חוצפה מהיא.
    חוצפה היא שיש לנו ראש ממשלה מושחת ועומדים נגדו כתבי אישום בשוחד,הפרת אמונם, ומירמה ואף אחד מחסרי החוליות בליכוד כולל גדעון סער לא יוצא נגדו.
    חוצפה היא לקרוא לרמטכלים לשעבר ולשר הביטחון אשר תרמו לבטחון המדינה יותר מכל אחד בליכוד כולל גדעון סער כאנשים בילתי אחראים .
    חוצפה היא לא לגנות את דברי השטות והבלע של "הילד" של המושחת מרחוב בלפור על דבריו האחרונים על ראש הממשלה יצחק רבין השם יקום דמו.

  7. 5

    לשם שינוי גדעון סער אומר דברים כדורבנות. אכן בושה כיצד גנץ תוקף את נתניהו שטס לפגוש את רמ בריטניה כדי לדון בדברים שבנפשנו. כשישראל במצב כה מסובך ונתקפת בכמה חזיתות, נתניהו פועל בכל מאודו למען ישראל. גנץ רגיל כנראה לטוס לשופינג וכאלה ולא מבין את פעילותו המאוד חשובה של נתניהו.

  8. 4

    אין לך בושה אתה סתם לקקן מפחד פחגן

  9. 3

    מדוע גדעון סער מתרעם על דברי גנץ נגד ביבי?
    ביבי הסית בפראות נגד רבין כשהיה ראש ממשלה מכהן והביא להירצחו.
    חוץ מזה איזו מטרה/מטרות היו לביבי בשליחות לבריטניה, למעט חיזוק דמותו הדיפלומטית במסגרת תעמולת הבחירות. בנוסף, מול טראמפ שהוא ה"ידיד" הגדול ביותר של ישראל, לשיטת הימין, אין שום צורך לעמוד, לעומת זאת, מול פוטין הוא לא מצליח להשיג שום יעד, כלומר המוניטין של ביבי כמי שעומד באופן נועז מול מנהיגי העולם הוא בפירוש בלון בלי אוויר.

  10. 2

    גדעון היקר מה קרה לך אתה אדם ישר ואמין אייך זה שאתה מוכן לתת חסינות למושחטים ואיך זה שאתה מוכן להיות לצידם זו הבעיה הגדולה אתה מספר 3 בליכוד ויושב על הספסל למה אמסלם שר למה אוחנה שר ועוד ים של אי ודאות ואתה מקבל את זה ולא מגיב מקומך באופוזיציה על הספסל כי מין מוצה את מינו אם זה מקובל עלייך אתה כמוהם אני לא בוחר בשחיטות

  11. 1

    ועל זה כבר נאמר בוקר טוב אליהו. גדעון סער מרגיש כבר תקופה ארוכה שהוא מהאום והקשר שבינו לבין יום הבחירות מקרי בהחלט. בוחרי הליכוד יזכרו זאת לו בהחירות במרכז. שיתבייש