בנה של השופטת נאור: "טבעי שראש הממשלה יתקוף את המערכת"

אסתי פלד No Comments on בנה של השופטת נאור: "טבעי שראש הממשלה יתקוף את המערכת"

בנה של נשיאת בית המשפט העליון, נפתלי נאור, המתמודד בפריימריז במפלגת הליכוד, בראיון למהדורה המרכזית | בית המשפט העליון: "עבר מהפכה חוקתית שלקחה אותו לצד מסוים" | שטחי יו"ש: "יש להחיל את הריבונות הישראלית בכל השטח ונתחיל במעלה אדומים" | חקירות ראש הממשלה: "טבעי שיש מתח בין הרשויות אסור שזה יביא לחורבן הבית" | חוק הלאום: "חוק חשוב" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נפתלי נאור, בנה של נשיאת בית המשפט העליון בדימוס מרים נאור, ובנו של מזכיר הממשלה אריה נאור בממשלתו של מנחם בגין ז"ל, המתמודד בפריימריז במפלגת 'הליכוד', התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על ימין ושמאל, חוק הלאום, חקירות ראש הממשלה ובית המשפט העליון. ואיזה חוקים הוא מעוניין להעביר אם יבחר?.

הרשות הפלסטינית: "אנחנו גדלנו כביתרים שזו הגדה שלנו וזו (ירדן) גם כן. ירדן כבר לא יכולה להיות שלנו ומה שממערב לירדן כולה שלנו. אנחנו קיבלנו החלטה שהליכוד תחיל את הריבונות על כל שטחי ארץ ישראל וטוב להתחיל עם מעלה אדומים.

נפתלי נאור
נפתלי נאור

מתוך הטוויטר

איזון הרשויות: "מי שמחליט מה יקרה במדינה זה נבחרי הציבור. ומערכת המשפט מאזנת במקרים שאינם חוקיים. רק שמלבד עניין בתי המשפט  ישנם עוד בעיות שצריך לפתור".

חקירות ראש הממשלה: "כשליח ציבור בהליכוד, הייתי מצפה שיש מתח בין הרשויות בגלל החקירות, אסור שהמתח הזה יביא לחורבן הבית. זה טבעי שיש מתח בין הרשויות וצריך שיהיה איזון. טבעי שראש הממשלה שנחקר תוקף את המערכת".

חוק הלאום: "חוק הלאום הוא חוק חשוב. המהפכה החוקתית לקחה את האיזון לצד מסוים לאו דווקא לצד שמאל. בית המשפט העליון הוא אינו בית משפט שמקדם אג'נדה או ימים או שמאל, אני כן חושב ששמאל זה קידום סוציאליזם. אני חושב שיש לטפל בזכויות הפרט. כמו לקדם חוק כמו עיקול של הרשות המקומית בגלל דוח חנייה של 250 ש"ח".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90

 



0 תגובות