זהירות: ניקיון רשת המנגל עלול להסתיים באסון

מוטי סבן No Comments on זהירות: ניקיון רשת המנגל עלול להסתיים באסון

איגוד הבריאות האמריקאי הוציא אזהרה לחובבי אכילת הבשר "על האש": אלו המנקים את רשתות המנגל ע"י מברשות ברזל או סיבים, עלולים להשאיר על הרשת חוטי ברזל וסיבים, שידבקו לבשר המונח על הרשת

ממנגל. צילום פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איך אתם מנקים את הרשת של המנגל? "איגוד הבריאות האמריקאי" פרסם הודעת אזהרה השבוע. בהודעה מזהיר הארגון מפני ניקיון רשת המנגל באמצעות מברשת ברזל – הדבר עלול להביא לפציעה וסכנה.

בארגון הבריאות מנמקים את אזהרתם: כי סיבים או שערות מהמברשת המנקה את המנגל עלולות להתפרק ולהידבק לאוכל המתבשל על הרשת, אדם האוכל את הבשר עלול לאכול בטעות 'לאכול' גם את הסיבים וחוטי הברזל שנפלו מהמברשת.

"במקרה ואדם בולע חתיכות ברזל קטנות, זה יכול להוות סכנה ולהוביל לפציעה חמורה שעלולה להסתיים במקרה חירום רפואי", כך מסבירה ראש ארגון AMA-איגוד הבריאות האמריקאי ד"ר ברברה מק'אניי.

עפ"י נתונים רשמיים המתפרסמים ע"י ההאיגוד האמריקני, בין השנים 2002-2014 יותר מ-1,600 איש (ממוצע של כ130 בכל שנה) הגיעו לחדרי המיון בבתי החולים באמריקה, בגלל הבעייה של אכילת חוטי ברזל או סיבים מהמנגל.

אותם מאושפזים הגיעו עם פציעות שונות בחלל הפה, השקדים, ופציעות שהסתיימו בטיפול ע"י ניתוחים. באיגוד דורשים, לבדוק היטב לפני השימוש כי סיבים או חוטי ברזל לא נפלו לתוך הרשת ומהווים סכנה לסועדים.

הארגון גם ידרוש מיצרני המברשות להוסיף תו אזהרה לרוכשים. שתהיה לכם חופשה מהנה ואכילה בטוחה.

 



0 תגובות