קרית מלאכי: רחוב ע"ש מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל

איתי גדסי No Comments on קרית מלאכי: רחוב ע"ש מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל

בקרית מלאכי החליטו על קריאת שם רחוב על שמו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א

בטקס הסרת הלוט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פה אחד: מועצת העיר קרית מלאכי הצביעה ביום ראשון השבוע על קריאת רחוב על שמו של מרן הראשל"צ הגר"ע יוסף זיע"א. באותו רחוב צפויה להיבנות קרית חינוך בגודל 4 דונם וחצי הכוללת תלמוד תורה וגני ילדים.

הרחוב על שמו של מרן זצ"ל מגיע כעשרים שנה לאחר קריאת רחוב על שמה של רעייתו הרבנית מרגלית יוסף ע"ה. באותו מעמד הגיע מרן הרב עובדיה יוסף לטקס הסרת הלוט לרחוב הראשון על שמה של הרבנית יוסף. לפני כ-11 שנים הגיע שוב מרן הרב עובדיה יוסף לקרית מלאכי, לטקס חניכת התלמוד תורה הספרדי הראשון בעיר.

כיום, פועל התלמוד תורה במבנה ישן שהוסב לבית ספר, אך בעקבות הגידול המתמיד במספר התלמידים, נוספו למבנה קרוואנים, בהם הלימוד נוח פחות. לפני כחצי שנה הקצתה קרית מלאכי שטח של כ-4 דונם וחצי לטובת הקמת מבנה מפואר לתלמוד תורה "בית יוסף" בעיר. כדי להקל על התלמידים עד לבניית המבנה, תלמוד התורה עובר שיפוץ בגובה 350 אלף שקלים.

תלמוד תורה 'בית יוסף' המשויך לרשת 'בני יוסף', מיועד עבור בני תורה ואברכים בכיתות א'-ח' ובוגריו ממשיכים לישיבות הקטנות הטובות בארץ. בשכונה החדשה תיבנה קרית החינוך בה ייפתח התלמוד תורה החדש וכן גני ילדים, ברחוב על שמו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

ראש העיר אליהו זוהר אמר: "מרן הרב עובדיה יוסף היה מאור ישראל וכבוד הוא לנו לקרוא רחוב על שמו. בשכונה החדשה נבנה גם את קרית החינוך על שמו, אשר יחד יתנו מענה לציבור החרדי בני עדות המזרח בעירנו וביישובי הסביבה. ישנו שיתוף הפעולה פורה וכנה ביני לבין סגני מישל טפירו וכמובן עם יו"ר התנועה ושר הפנים אריה דרעי. נמשיך לפעול לטובת כל תושבי העיר".

סגן ראש העיר ויו"ר רשימת ש"ס בקרית מלאכי מישל טפירו אמר: "קרית מלאכי מאז ומתמיד ראתה את מפעל חייו של מורנו ורבנו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וממשיכה את דרכו. לפני כ-20 שנה חנכנו את מועדון אל המעיין ולידו רחוב ע"ש הרבנית מרגלית יוסף ע"ה, כיום אנחנו מקימים קרית ע"ש הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וגם רחוב על שמו. כך יוצרים המשכיות. אני מודה לראש העיר על היוזמה המבורכת לטובת הציבור הספרדי בעיר".



0 תגובות