צפו בסרטון החיסול הממוקד של רמטכ"ל חמאס מוחמד ג'עברי

    צילומים: russiaToday - youtube Comments Off on צפו בסרטון החיסול הממוקד של רמטכ"ל חמאס מוחמד ג'עברי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיסולו של רמטכ"ל חמאס מוחמד ג'עברי היה אות הפתיחה למעל 20 גיחות של חיל האוויר אל עזה ותקיפת יעדים רבים בהם מחבלים ומאגרי נשק וטילים שכוונו לעבר שטחי ישראל.

    דובר צה"ל מסר כי "הרמטכ"ל אישר את התקיפה מתוך מטרה להנחית מכות חזקות על ארגון חמאס ועל ארגונים נוספים. ג'עברי הוא היעד הראשון ולפי הבנתי אף אחד לא הצליח לברוח ממכוניתו. רק התחלנו וזה לא סוף הסיפור. כל האופציות פתוחות והנחישות להמשיך ולפגוע קשות בכל הארגונים תימשך. צה"ל החל במתקפה נגד יעדי טרור בעזה"

     

     

    חיל הים הצטרף לתקיפה ותקף אף הוא יעדים ברצועה, בתוך כך ירו מחבלי החמאס מטח גראדים לעבר העיר באר שבע, כיפת ברזל יירטה 3 טילים בהצלחה.

    שר הביטחון אהוד ברק הכריז על מצב מיוחד בעורף עד למרחק של 40 ק"מ מהגבול, ההכרזה צפויה להיות מאושרת על ידי הממשלה בזמן הקרוב. ובתוך כך בוטלו הלימודים בכל רחבי הנגב, עד לרגיעה במצב הבטחוני והתושבים התבקשו להישאר בסמיכות לשטחים מוגנים.

    בעקבות ההתפתחות העלה מגן דוד אדום את רמת הכוננות ברחבי הארץ, ומארגון 'הצלה גוש דן' נמסר כי מתנדבי הארגון ערוכים לסייע למתנדבי הדרום באם המצב ימשך כפי שהיה בעופרת יצוקה. המתנדבים הונחו להישאר צמודים למכשירי המירס והביפרים ולהיות זמינים להעניק סיוע בכל רגע נתון אומר הרב אשר שלומוביץ, יו"ר הצלה גוש דן לאתר קול חי.

    ובמישור המדיני עדכן הנשיא פרס את עמיתו האמריקאי ברק אובמה על ההתפתחות. פרס כינה את ג'עברי בשיחה כרב מרצחים קיצוני ביותר. ישראל איננה מעוניינת להחריף את המצב הבטחוני אך יש גבול למה שאנו מסוגלים לספוג, הורים וילדים אינם מסוגלים לישון בשקט בדרום הארץ אמר פרס לאובמה.

    פרס ניצל את השיחה גם כדי לברך את הנשיא על בחירתו מחדש.



    0 תגובות