האם אי פעם שמעתם על אירגון שמחזיר את כספי התרומות?

    מעבר לשאלות נוספות שהתעוררו.הכסף שנאסף על ידי זק"א נמצא בנאמנות אצל עו"ד אלן לואי בארה"ב. המכיר ומלווה את הפרשה זה חודשים ואף נמצא בקשר שוטף עם הגורמים במדינה האיסלאמית
    מנדי אושר No Comments on האם אי פעם שמעתם על אירגון שמחזיר את כספי התרומות?

    ארגון זק"א שוקל להחזיר לתורמים את הכסף שנאסף במבצע 'פדיון שבויים' עבור כופר להצלת חייו של בן חסין, הבחור הישראלי העצור במדינה איסלאמית • "איננו מצליחים לאתר גורם משפטי אחראי המוכן לקבל את הכסף לידיו ולהוכיח שיש עסקת כופר"

    אימון יחידת הצלילה של זק"א צילום: דוברות זק"א
    מעבר לשאלות נוספות שהתעוררו.הכסף שנאסף על ידי זק"א נמצא בנאמנות אצל עו"ד אלן לואי בארה"ב. המכיר ומלווה את הפרשה זה חודשים ואף נמצא בקשר שוטף עם הגורמים במדינה האיסלאמית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון זק"א שוקל להחזיר לתורמים את הכסף שנאסף במבצע 'פדיון שבויים' עבור כופר להצלת חייו של בן חסין, הבחור הישראלי העצור במדינה איסלאמית.

    בזק"א אומרים שעפ"י פניית ובקשת משרד החוץ איתם הם עובדים באופן שוטף, ארגון זק"א שעל דגלו חרוטה הסיסמה: 'להציל את מי שניתן להציל ולכבד את מי שנשאר כבר רק לכבד'. נענה למצווה החשובה של 'הצלת נפשות' ו'פיקוח נפש". ובתום לב גייס בקמפיין מהיר בגיוס המוני את הסכום הנדרש של מאה ועשרים אלף דולר עבור כופר להצלת חייו של בן חסין.

    לדברי זק"א, ברגע שהמונה הראה שהגענו ליעד, עצרנו את הקמפיין והודענו לגורמים המעורבים על העמידה ביעד.

    אולם זה כשבועיים מאז שפרסמנו שגייסנו את כל הכסף, איננו מצליחים לאתר גורם משפטי אחראי המוכן לקבל את הכסף לידיו ולהוכיח שיש עסקת כופר שבתמורה לכסף הבחור ישתחרר. וזאת מעבר לשאלות נוספות שהתעוררו.הכסף שנאסף על ידי זק"א נמצא בנאמנות אצל עו"ד אלן לואי בארה"ב. המכיר ומלווה את הפרשה זה חודשים ואף נמצא בקשר שוטף עם הגורמים במדינה האיסלאמית.

    לכן כגוף ציבורי אחראי, ומשום 'והייתם נקיים מה' ומישראל', אם תוך יומיים לא יימצא גורם אחראי ומשפטי שיעמוד מאחרי עסקת הכופר. עורך הדין הנאמן על הכסף יתן הנחייה לחברת הסליקה להחזיר את הכסף לתורמים.

    כגילוי נאות אציין שכותב השורות משתייך לאחת היחידות של זק"א, בתקופה האחרונה נתקלתי בסיפור שהוכיח לי שוב שמה שאנחנו אוהבים לחשוב ש"עשית ולא פירסמת, כאילו לא עשית" לא נכון במקרה הזה של זק"א. היחידה פעלה לעזור ולתמוך (בהצלחה ב"ה) למען מטרה חשובה כאשר בצורה חד משמעית נאמר למעורבים לבל יפרסמו את הסיפור מאחר ופירסום הדבר יביא לעלבון לנזקק.

    אני משוכנע שכמונו, יש עוד אירגוני חסד רבים וטובים שפועלים בהגינות ויושר, בצנעה ובמטרה שלא לקבל פרס ואשמח לקבל ולשתף אתכם בסיפורים נפלאים אלה. אשרינו ישראל.



    0 תגובות