"היא חייבת עזרה מקצועית" • סיפורה העצוב של כלה בדרך לחופה

"בסוף המצב הזה יוודע לצד השני, והם באמת יבטלו את השידוך", אומרת אמא לבנים הגדולים, ועכשיו גם היא בוכה. "לא מספיקה הצרה האחת, ועכשיו תהיה לנו צרה נוספת?"
אתי קצבורג No Comments on "היא חייבת עזרה מקצועית" • סיפורה העצוב של כלה בדרך לחופה

כמה אנשים עוברים עד שהם זוכים לעמוד תחת החופה? • אסתי ניסתה הכל בדרך לחופה ואז שהגיע הרגע, מוות של הקרוב לה ביותר גדע הכל • האם יש סיכוי שאסתי תחייך בחופתה?

"בסוף המצב הזה יוודע לצד השני, והם באמת יבטלו את השידוך", אומרת אמא לבנים הגדולים, ועכשיו גם היא בוכה. "לא מספיקה הצרה האחת, ועכשיו תהיה לנו צרה נוספת?"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כולם מייחלים להגיע לרגע הזה.

זה פסגת האושר האנושי, זה סוג של שלמות שמימית, חתונה.

יש כאלה שעוברים את קריעת ים סוף כולל התוספות ואז הם מגיעים לייעוד הזה, ויש כאלה שלא זכו להנשא ונשארים ברווקותם לנצח.

ויש את אסתי, שנים היא חיכתה לחתנה המיועד, ארבעים יום בכותל, עמוקה ,פרקי שירה מה לא נעשה ונאמר בכדי שהיא תראה את עצמה תחת החופה, והנה זה קרה סוף סוף הגיעה החתן המיועד ואז אבא של אסתי חלה במחלה סופנית, והבית נכנס לתוך עולם של תרופות וכאב והמון עצב ואבא שכבר לא יכול להנות שהבת שלו כלה, כי הוא לא שרד את הימים עד החתונה,

ואסתי? לא מוכנה ללכת לחופה, אין אבא שיברך לפני, ואין מי שבאמת מעניין אותו החתונה הזו שהגיעה סוף סוף כי כולם עטופים ביגון בשכול ביתמות באלמנות.

אמא לא מפסיקה לבכות, האחים והאחיות מסתובבים אבלים , וטעם החיים נמוג לו בתוך כאב האינסוף.

אף אחד לא מאיץ בה לרוץ לעשות את הקניות האחרונות לקראת החתונה, כי בנוסף לעצב, הבית טבע בחובות שהמחלה של אבא גבתה. אף אחד לא מעודד אותה לחשוב על הפיאה שיקנו לה, על הסטים החדשים של המצעים, על הדירה היפה שישכרו עבורה – כי כולם שקועים בחובות עד צוואר, וכל אחד מנסה לגייס את מה שמוכרחים, רק מה שמוכרחים, לפרוע החודש.

והכלה יושבת בבית כל היום בוכה ובוכה, מסרבת לדבר עם חברות, במקום להנות מהרגעים המיוחדים הללו היא שקועה בתוך העצב, בתוך חלל אחד גדול.

"בסוף המצב הזה יוודע לצד השני, והם באמת יבטלו את השידוך", אומרת אמא לבנים הגדולים, ועכשיו גם היא בוכה. "לא מספיקה הצרה האחת, ועכשיו תהיה לנו צרה נוספת?" .

ברור כשמש כי רק עזרה מקצועית תוכל להוציא את אסתי מהמצב הזה. אבל מי יכול לדבר על עזרה מקצועית כשהמחירים שלה גבוהים כל כך, ואין בבית אפילו כדי פרנסה מינימלית?

עוד יום עובר, עוד שבוע. תאריך החתונה מתקרב. בכל זאת, בכוחות על אנושיים כמעט, מגייסים את המעט כדי להלביש את בני הבית האחרים, כדי להזמין חתונה מינימלית, צלם הכי זול שיש ותזמורת שעובדת בחצי-חינם כדי להכנס לשוק. לכולם מסבירה אמא שאסתי, הכלה, מרגישה עדין באבל, והיא לא רוצה פאר או ראווה. היא רוצה הכי צנוע שיש.

אך מה לעשות הפטירה, הפתאומית הזו, טרפה הכל…

יש אפשרות אחת: להתעלם ולתת לענינים להתגלגל ולהתפתח עד הסוף המר, עד לחורבן טוטאלי.

אבל זאת לא ממש אפשרות, כי אם נרתם כולנו להשיג קצת כסף ולשלוח אותה להתארגן לחתונה כמו שצריך, ולקחת עזרה מקצועית שתאיר את עיניה, היא תוכל להקים את ביתה בבריאות איתנה ונוכל להציל את אסתי ואת משפחתה, להציל אותה מהבושה, מהכאב, לתת לה סיכוי ליהנות מהחתונה שהיא חיכתה לה כל כך הרבה שנים!

לתרומה לחצו כאן



0 תגובות