מי בעל – הבית (היהודי)

    אריאל שרפר | צילום: ויקיפדיה No Comments on מי בעל – הבית (היהודי)
    13:24
    23.05.24
    חיים שער No Comments on מיארה: "פעלתם בחוסר סמכות"; קרעי הגיב: לא חשובה ולא קובעת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיצומו של יום הבחירות לנשיאות ארצות הברית, יבחרו מחר חמישים וארבעה אלף מתפקדים למפלגת הבית היהודי מפד"ל החדשה את יושב ראש המפלגה שאמור להוביל אותה לעמדות משפיעות בממשלה הבאה.

    היושב ראש שיבחר אמור להרכיב רשימה לכנסת הבאה יחד עם מפלגת האחוד הלאומי, בשל הצהרת המפלגות כי בכוונתן להתמודד ברשימה משותפת כדי להגדיל את כוח השפעתם של הדתיים הלאומים בכנסת ובממשלה הבאה, בעיקר בתחומי החינוך והרווחה ובנושאים המדיניים.

    על תפקיד יושב ראש הבית היהודי מתמודדים חבר הכנסת זבולון אורלב, מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר נפתלי בנט והמתמודד השלישי והמפתיע הוא יהודה כהן, איש חינוך מירושלים, שככל הנראה יודע שסיכויו לזכות בתפקיד אפסיים, אך אם יקבל כמות משמעותית של קולות הוא עשוי לכפות על אורלב ובנט סיבוב שני.

    הקלפיות בבחירות הפנימיות לבית היהודי ייפתחו מחר בשעה שלוש ושלושים אחר הצהרים  ויסגרו בשעה עשר בערב. מטה הפריימריז ימוקם בחולון, שם ייאספו נתוני ההצבעה ממאה שישים ושמונה הקלפיות ברחבי הארץ

    חבר הכנסת זבולון אורלב יצביע מחר בבית הכנסת התימני בשכונת גבעת מרדכי בירושלים ובשעות הערב יגיע למטה שלו ביהוד, שם יחכה לתוצאות ההצבעה.

    בימים האחרונים עלתה המתיחות בין המטות של המתמודדים אורלב ובנט, בין היתר על רקע שליחת מייל שהתגלה כמזויף המכפיש את בנט שנשלח כביכול מטעם תנועת ישראל שלי.

    במייל פורסמה כרזה בה נכתב המפד"ל עם בנט רחוקה ממוקדי ההשפעה, ומתחתיה הכיתוב לא לוקחים צ'אנס, בוחרים מה שטוב לבית היהודי.

    בישראל שלי מיהרו להבהיר כי מדובר בזיוף שנעשה על ידי גורם אינטרסנטי העושה שימוש פסול בשמה של התנועה, שאינה מעורבת בענייניה הפנימים של אף אחת מהמפלגות המתמודדות לכנסת הבאה.

     ביום שלישי  הבא יערכו הבחירות שיקבעו את רשימת המתמודדים מטעם מפלגת הבית היהודי מפד"ל החדשה על מקום בכנסת התשע-עשרה, ואת ראשי מוסדות המפלגה ברחבי הארץ.



    0 תגובות