מבוכה בשידור: בראיון של ח"כ מרגי עלה מאזין לשידור וטען "בתי טרם מסודרת"

לראשונה הם עמדו לשימועים ולסנקציות שטרם היו. כעת סיימנו עם ירושלים ואנו ממשיכים לטפל בשאר חלקי הארץ
עמית דניאל 5 Comment on מבוכה בשידור: בראיון של ח"כ מרגי עלה מאזין לשידור וטען "בתי טרם מסודרת"

יו"ר ועדת החינוך, ח"כ מרגי, שוחח עם מרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" על סאגת הסמינרים שבירושלים הגיעה לקיצה • במהלך השידור עלה מאזין לשידור שטען כי בתו טרם מסודרת • מה ענה לו מרגי והאם בשנה הקרובה הקבלה לסמינרים תהיה בשיטת רישום אזורי?

יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
לראשונה הם עמדו לשימועים ולסנקציות שטרם היו. כעת סיימנו עם ירושלים ואנו ממשיכים לטפל בשאר חלקי הארץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול פורסם כי סאגת הסמינרים בירושלים הגיעה לקיצה בעקבות פעילות נמרצת של יו"ר ועדת החינוך, יעקב מרגי. בראיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" אומר מרגי "השמחה מהולה בעצב. זה בבחינת 'עין במר בוכה ולב שמח' לא רצינו להגיע לחודש נובמבר רצינו שהעניין יסודר כבר קודם. הם העבירו אותנו ואת התלמידות בדרך קשה ולראשונה הם עמדו לשימועים ולסנקציות שטרם היו. כעת סיימנו עם ירושלים ואנו ממשיכים לטפל בשאר חלקי הארץ" באשר לשינוי בשיטת הקבלה לסמינרים אומר מרגי "אנו פועלים לשינוי הליך הקבלה בשנה הבאה" בהמשך הראיון כשמרדכי לביא ניסה לתהות על אופי השינוי הצפוי, האם מדובר ברישום איזורי סירב ח"כ מרגי לפרט ואמר "יהיו תקנות חדשות לרישום. אני לא רוצה לחשוף הכל היום כי יסכלו לי. אני מוכן להקריב את הקרדיט ואת הפרסום בשביל להצליח. אנחנו כולנו רוצים לטפל ברעה החולה הזו. סוגית הרישום לסמינרים זו אכן בעיה עגומה"

במהלך התכנית נרשם רגע שנראה היה כמביך עת עלה מאזין בשם משה כהן שאמר כי בתו טרם מסודרת ודרש להבין במה שונה בתו משאר הבנות שסודרו. הח"כ אישר כי הוא מכיר את המקרה ואמר "אני מכיר את המקרה של משפחת כהן. טרם הוצאנו את ההודעה קיבלנו הבטחה של משרד החינוך שהבעיה מטופלת"

האזינו:



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    בתקווה שה' יתן למרגי הצלחה בכל מעשיו. הוא פועל הרבה וזה לא יפה לתבוע ממנו להצליח בהכל. ברור שלא הכל הוא יכול, אבל הוא עושה הרבה.

  2. 4

    חחחחחח
    חזק עם ר' שמואל!

  3. 3

    שקר וכזב אני מכיר עוד בחורה לא מסודרת
    בסה"כ קראו להם לראיון

  4. 2

    "אל תדאגו ש"ס מטפלת ב-כ-ו-ל-ם" -זה לא קרה אף פעם והכל ש-ק-ר גמור!!!

  5. 1

    אחותי עדיין לא מקובלת, שקר!!!!!