רבני 'העדה' במתקפה חריפה על 'יום המשטרה' באלעד

"אל הנאמנים אנו קוראים לכל מי שביכולותו להשמיע קול מחאה אם ח"ו יתקיים האירוע הנ"ל ובכדי להסיר חרון אף ה' הנגרמת ע"י חילול ה' הזאת".
דוד לזר 3 Comment on רבני 'העדה' במתקפה חריפה על 'יום המשטרה' באלעד

היום צפוי להתקיים "יום משטרה וקהילה" בערים ירושלים ואלעד • העובדה שהאירוע יתקיים גם בעיר החרדית אלעד, גרם לכך שרבני 'העדה החרדית' יצאו במכתב חריף נגד האירוע, תכניו ומארגניו • "מטרתו יחידה, לבולל את הציבור החרדי בציבור החילוני"

"אל הנאמנים אנו קוראים לכל מי שביכולותו להשמיע קול מחאה אם ח"ו יתקיים האירוע הנ"ל ובכדי להסיר חרון אף ה' הנגרמת ע"י חילול ה' הזאת".
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) צפוי להתקיים "יום משטרה קהילה- משטרה" בערים ירושלים ואלעד. האירוע מיועד למשפחות, הורים וילדים והוא כולל ביקור חוויתי המאפשר "הצצה" לעולם התוכן של שוטרי משטרת ישראל ומג"ב ירושלים.

על פי הודעת המשטרה, "המבקרים יוכלו לפגוש שוטרים ולוחמים בעלי תפקידים שונים במתחמים ובתחנות הפרוסות לאורך האירוע, לצפות במיצגים ולהתרשם מהאתגרים הטמונים במקצוע, המיומנויות הנדרשות והאמצעים המגוונים הקיימים בידי המשטרה".

אלא שהעובדה שהאירוע יתקיים גם בעיר החרדית אלעד, גרם לכך שרבני 'העדה החרדית' בירושלים יצאו במכתב חריף נגד האירוע, תכניו ומארגניו.

העדה

במכתב שנחתם על ידי גאב"ד 'העדה החרדית' רבי יצחק טוביה וייס, הראב"ד רבי משה שטרנבוך וחברי בד"צ נוספים, נכתב כי "הראו לפנינו מודעת פרסום על אירוע בשם יום קהלה ומשטרה לתושבי העיר אלעד, בהשתתפות מפכ"ל המשטרה וראש העיר, כל זה הוא עוד חוליא בשרשרת הנוראה. ומטרתו יחידה לבולל את הציבור החרדי בציבור החילוני והסרת המחיצה המפרדת בין יראי ועובדי ה' לאשר לא עבדו".

לסיום כתבו הרבנים כי "אל הנאמנים אנו קוראים לכל מי שביכולותו להשמיע קול מחאה אם ח"ו יתקיים האירוע הנ"ל ובכדי להסיר חרון אף ה' הנגרמת ע"י חילול ה' הזאת".

מבדיקת 'אתר 'קול חי' עולה כי תכני האירוע באלעד הותאמו אף לציבור החרדי ולגדרי הצניעות, ותתקיים בו נטו תצוגת הכלים השונים המשמשים את המשטרה, תוך קריאה לשמירה על זהירות ובטיחות ללא ניסיון גיוס וכדו'.

כמו"כ, חשוב לציין כי האירוע לא מתקיים במוסדות חינוך אלא במקום פתוח שמי שרוצה מגיע ומי שלא לא, וכי הוא מיועד בעיקר למגזר הדתי לאומי המתגורר בעיר – הדורש אירועים מסוג זה.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כל כך חבל שרבני העדה לא יודעים על "בדיקת אתר כל חי"
    כי אם זה תצוגת הכלים נטו, וללא נסיון גיוס, הרי כבר אי אפשר לומר על זה: אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים וגו'.
    דפוקים…

    1. טיפש, מה הקשר בין הדברים, המחאה היא כנגד נסיון הטשטוש של חומת ההתבדלות מסממני המדינה וגרורותיה, אשר המשטרה מייצגת בה תפקיד בכיר של כפיית חוקי העכו"ם ורדיפת הדת. ולכן זה לא משנה בכלל אם זה יהיה בגדרי הצניעות או לא, והאם יהיה נסיון גיוס או לא, אדרבה, ככל שהם יציגו את עצמם כחביבים ואדיבים אילינו, אזי הסכנה שבהתקרבות אליהם גוברת.

  2. 2

    מצחיק כתבה אינטרסנטית שמילה אחת סותרת את השניה ואני מצוטט
    מבדיקת 'אתר 'קול חי' עולה כי תכני האירוע באלעד הותאמו אף "לציבור החרדי " ולגדרי הצניעות, ולאחמ"כ כתוב הוא מיועד בעיקר "למגזר הדתי לאומי" המתגורר בעיר – הדורש אירועים מסוג זה. פעם הבאה לפני שאתם מטייחים בבקשה להיצמד לקו אחד