למי מוטי זיסר שלח בסתר מעטפה עם 180,000 דולר?

    ישראל פריי No Comments on למי מוטי זיסר שלח בסתר מעטפה עם 180,000 דולר?
    9:01
    26.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on לראשונה מתחילת המלחמה: יהודים התפללו בקבר יוסף

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהלוויה רבת משתתפים, הובא בשישי האחרון למנוחת עולמים איש העסקים מוטי זיסר שנפטר לאחר מחלה קשה. הוא אמנם הלך לעולמו בגיל צעיר ולא כשהיה בשיאו הכלכלי, אך השאיר אחריו ידידים ואוהבים רבים שלא ישכחו לו את מפעלי חסד ומעשי צדקה הרבים שזכה לעשות בחייו.

    בין הפרויקטים הגדולים שהוא התפרסם בפרישת חסות עליהם, דוגמת מרכז אורנית ומאורות הדף היומי, נחשפו גם תרומות עתק למטרות שקטות, שהגיעו מנדיבות לב רגיש, ללא בקשת פרסום והכרה.

    בין הסיפורים שנחשפו בימי השבעה, בולט סיפורו של הרב איתן אקשטיין, העומד בראש מכון הגמילה רטורנו. וכה דבריו:

    "לפני כחמש עשרה שנים כשרטורנו הייתה בתחילת דרכה בפתח תקווה. אולצנו לעזוב את העיר כי הקהילה הדתית לא הייתה מעוניינת שרטורנו תהיה בתוך השכונה.

    אני זוכר את התסכול שלי – לאן אקח 20 מטופלים? בלי תקציב, מהיום למחר? מישהו אמר לי לבדוק מקום שנקרא גבעת שמש ליד בית שמש. נסעתי לראות את המקום וראיתי את הפוטנציאל של 40 דונם על הגבעות היפות והנוף שנשקף מכל עבר.

    דא עקא שהמחיר היה בלתי ניתן למימוש. ביקשו מאיתנו 15,000 דולר לחודש! זה היה יותר מהתקציב החודשי של כל רטורנו באותם הימים.

    אלוקים פעל בדרך שלו… הסתבר שאחד המטופלים שלנו היה בנו של חבר קרוב של מוטי זיסר. הוא אמר לי שידבר איתו על עזרה כל שהיא. כעבור מספר שעות הופיע האבא במשרד שלי והגיש לי צ'ק מכובד.

    הוא סיפר שכשמוטי שמע על בעיית השכירות, הוא הוציא פנקס צ'קים וכתב צ'ק על סך 180 אלף דולר לכסות את השנה הראשונה של השכירות. כן. גם ברטורנו יש למוטי זכויות רבות ולמעלה מאלפיים סנגורים שהוא היה שותף בהצלתם. אוהבים אותך מוטי, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים, איתן אקשטיין".



    0 תגובות