הגר"ר אלבז תוקף: "כל סיפורי ה'מוות קליני' – הם הבל, דמיונות וחלומות"

    דוד לזר 14 Comment on הגר"ר אלבז תוקף: "כל סיפורי ה'מוות קליני' – הם הבל, דמיונות וחלומות"
    13:55
    23.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on "צום מוזיקלי": תמר אנטון ויפוש ברכהן התארחו ב'אשת חיל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה, התפרסמו כמה 'מקרים' על נערים שחוו 'מוות קליני' וחזרו מהשמיים עם נבואות זעם קשות על עם ישראל. תמימים רבים נפלו במלכודת והאמינו לדברים.

    הערב (ראשון) שוחח חבר מועצת חכמי התורה, ראש ישיבת 'אור החיים' הגר"ר אלבז, ב'מהדורה המרכזית' עם בצלאל קאהן ב'קול חי' ותקף את אותם סיפורי מוות קליני.

    "כל הסיפורים הללו הם דמיונות וחלומות", אמר הרב אלבז, "אני בטוח שהאנשים שפרסמו את הסיפורים עשו זאת מכל מיני אינטרסים, מדובר בדברים של הבל, הבל! הבל! הבל!", תקף.

    "צריך להתרחק מהדברים הללו, יש לנו תורה וחכמי ישראל. לא תינוקות לא חלומות ולא מוות קליניות. הרבה שקרים נמצאים שם, אני מוכן לחתום על זה", הוסיף ראש ישיבת 'אור החיים'.

    הרב אלבז קרא לא להגרר ולהאמין לסיפורי הבדיות הללו ובפרט "בתקופה זו כשעם ישראל  – נדקר בסכינים ונורה ביריות, כמו הערב בבאר שבע, בזמן כזה לבוא ולומר 'חצי ימותו'?. סיפורי הבל, מה זה סיפורי הסבתות האלו? הם הבל. העיקר להתפלל על עם ישראל ולהצלחתו".



    14 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      כל מה שעובר מפה לאוזן והודעות שרצות ברשת הכל הבל הבלים!

      אבל מי שיראה את ההסרטה של סוכות האחרון עם הרב רמי לוי והנער בן 15 שחווה מוות קליני יבין שהכל אמת לאמיתה, כמובן שהכל תלוי במעשים שלנו! אם נחזור בתשובה נינצל!
      לא יכול להיות שנער חילוני בן 15 שלא היה לו שמץ של מושג על ימות המשיח ועל גן עדן וגהינם יודע פתאום כל כך הרבה דברים ש"במקרה" תואמים בדיוק (!!!) למה שכתוב בנביאים על ימות המשיח ולמה שכתוב בחז"ל על שכר ועונש. זה ברור שהוא היה שם למעלה וראה את מה שראה.

      מכאן ועד להוציא הודעות על זה שחצי מהיהודים ימותו – הדרך רחוקה! אבל צריך להפריד בין מה שהוא מספר לבין מה שרץ ברשת.

    2. 11

      הרב יודע מה הוא אומר לא להגרר אחר סיפורים בפרט שאם לא יתממשו תוך פרק זמן קצר אנשים שהלכו אחרי הסיפורים לחלץ אצלהם האמונה

    3. 10

      .

      אין כמו הרב אלבז - צדיק אמיתי שלא מפחד להגיד את האמת
    4. 9

      הדיבור של הנער מאווווד לא אמין. הוא נראה מתואם עם אנשים שהכינו אותו לזה לפני כן. כל מה שהוא סיפר שאכן תואם את הנבואות, תואם לפני כן עם מי שצריך להיות מתואם איתו. הסרט כ"כ לא משכנע.

    5. 8

      את האמת רק הקב"ה יודע

    6. 7

      רק הקב"ה יודע את האמת

    7. 6

      שמעתי את הילד. עילג. לא יודע לדבר. "כאילו, כאילו, כאילו.. נשמע מבויים ומאוד לא אמין. בושה. ותודה לרב אלבז.

    8. 5

      מה זה משנה אמין או לא אמין?
      הדברים שהוא אומר נכונים ומדוייקים וממש לא חדשים! (גם אם נניח שהכל מבויים)
      לגבי נבואות הזעם, גם שם הוא לא מחדש כלום, הכל כתוב בנביאים והוא והרב שלידו חוזרים ומדגישים שהכל יכול להשתנות וזה תלוי במעשים שלנו, והם לגמרי צודקים! זה מה שחז"ל וגדולי הדור אומרים, ממש לא המצאה שלהם!

      בגלל שהוא אמר דברים ספציפיים עושים עליו עליהום? לא צריך לקחת מילה במילה את מה שהוא אומר, אפשר לקחת את רוח הדברים ולהבין שהגאולה קרובה מתמיד וצריך לחזור בתשובה. גם הרב קנייבסקי אומר שהמשיח ממש בפתח והורה לאחד ממקורביו לצאת עם רמקולים בכל הארץ ולהודיע שמי שרוצה להינצל מחבלי משיח יעסוק בתורה וגמילות חסדים (חפשו בגוגל סרטון מכנס של "לב לאחים" עם הרב מישקובסקי).

    9. 4

      אנונימי את לא כזאת אנונימית אני יודעת בדיוק מי את את הפצת את הדבר הזה ואת כל מה שאת כותבת כאן מבלי לחשוב על נפשות ישראל כלל על ילדים מפוחדים נערות שקיבלו טיפול נפשי ממש ועל אימהות מודאגות תתביישו לכם איפה דיני נפשות איפה איפה אמונה פשוטה בבורא עולם? מי אמר שלזה התכוונו גם הנביאים והתוספות לא רצות ברשת הנער אומר אותם בריש גלי בסירטון הרב אלבז צודק כמה שקרים יש שם לו רק אנשים היו יודעים…הילד אגב לא כזה חילוני אמא שלו דתייה ואת זה בסירטון לא ציינו זו גניבת דעת מעולם אדם לא חווה מוות קליני כדי למסור לישראל אלא על עצמו בלבד לי כואב על נשמות ישראל אין מחזירים אדם בתשובה בכפייה בטח לא מתוך פחד איום ונורא אל תדאגי בורא עולם ישלח את אליהו הנביא בדיוק לפני ובקרוב כל השקרים שלכם יצאו לכלל הציבור אגב על עולמות עליונים לא כזו בעיה ללמוד..

    10. 3

      הכל שטויות והבלי הבלים תפסיקו להאמין לכל דבר

    11. 2

      יש להפריד בין עצם קיומם של חוויות חוץ גופיות אשר ללא ספק הם אמת לאמיתה לבין הספק לגבי אמינות הנער שטוען שחווה זאת וכמובן לגבי גוג ומגוג וכו.
      ברצוני לומר לרב אלבז שחוויות ממסוג זה הן אמיתיות ומפתיע ומליא שאדם כמוהו שאמור להבין מעט דוחה זאת מכל וכל וחבל

    12. 1

      יש בחור בתל אביב בשם דניאל שחווה יציאת נשמה כתוצאה מהדרדרות מחלת סרטן שלו לפני שנתיים מאז הוא מפרסם נבואות הוא כתב לפני כמה חודשים על רוסיה סוריה ועל האינתיפאדה החדשה שקוראת כעת ועוד הרבה דברים ששכחתי