בעקבות מינוי הירש למפכ"ל • ניצב סאו הודיע: "אני פורש"

    דוד לזר No Comments on בעקבות מינוי הירש למפכ"ל • ניצב סאו הודיע: "אני פורש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מינוי תא"ל במיל' גל הירש לתפקיד המפכ"ל הפתיע בכירים רבים במשטרה וההשלכות שלו כבר כאן. הערב (שלישי) הודיע ניצב בנצי סאו, המשמש כיום כממלא מקומו של המפכ"ל לשר לביטחון פנים גלעד ארדן על רצונו לסיים את תפקידו ב-1 בספטמבר.

    היום אחר הצהריים זימן השר ארדן ללשכתו את סאו לצד שני המועמדים הנוספים שסומנו מתוך שורות המשטרה – הניצבים יורם הלוי וזוהר דביר – והודיע להם על החלטתו למנות את הירש למפכ"ל המשטרה.

    על התפטרותו של סאו נמסר מלשכתו של ארדן כי "השר הביע את הערכתו הרבה לעשייה המקצועית והמסורה שלהם וביקש מהם להמשיך את שירותם במשטרה כחלק מהסגל הפיקודי הבכיר".

    כמו"כ, בתגובה למינוי המפתיע, אמר הערב ניצב בדימוס ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד' כי "במצבה הנוכחי של משטרת ישראל – היה נכון לבחור כמפכ"ל את אחד הניצבים המכהנים".

    ח"כ לוי הוסיף כי "לצערי, החליט השר ארדן שלא לבחור באחד מהניצבים המכהנים כיום, אנשים מוכשרים ובעלי ניסיון רב שנים בארגון, ובחר באדם שאינו מכיר כלל את משטרת ישראל, שעברה בשנה האחרונה טלטלות לא פשוטות וכעת צפויה להתמודד עם מהלומה נוספת – פרישה של צמרת הפיקוד הבכיר שלה".

    "ועל אף כל זאת – משטרת ישראל קרובה לליבי על משרתיה ומפקדיה ובפניה אתגרים לא פשוטים – אני מאחל הצלחה למשטרת ישראל ולמפכ״ל הבא", אמר.



    0 תגובות