אלעד סוערת: רה"ע פרוש פיטר את יו"ר 'דגל התורה' • כל הפרטים

דוד לזר 15 Comment on אלעד סוערת: רה"ע פרוש פיטר את יו"ר 'דגל התורה' • כל הפרטים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אם חשבנו שהסערות בעיר אלעד הסתיימו, מתברר שהם רק החלו: ראש עיריית אלעד פיטר הערב (רביעי) את יו"ר דגל התורה בעיר, חבר המועצה ויו"ר אגף ההנדסה אבי שטרן, זאת בעקבות ויכוח חריף בין השניים.

תחילת המקרה: מוסדות 'תורת חסד' ו'שירת שרה' בניהולו של משה שטיין היו אמורים לפתוח את שנת הלימודים במבנה חדש שנבנה עבורם. בניית המבנה החלה לפני כחודש ימים, והעבודות בו התבצעו על ידי 200 פועלים בשלוש משמרות.

בניית המבנה נדחתה כתוצאה מהעדר אישורים על ידי העירייה, דבר שגרם לדחיית הבנייה עד לפני כחודש ימים.

היות וכבר שנת הלימודים נראתה באופק והעבודות במבנה טרם הסתיימו – הנהלת המוסדות החליטה יחד עם קב"ט ממשרד החינוך שהיות וככל הנראה חלקו של המבנה יהיה ראוי ללימודי תלמידים – הרי שהוא יופרד לחלוטין מהחלק שאינו ראוי והלימודים יחלו בו, ובשעות הלימודים הפועלים יעבדו רק בחלק שטרם הסתיימו העבודות בו.

בפועל, מאחר ולא הספיקו לסיים את העבודות עד א' אלול גם בחלק שהיה קרוב לסיום, הנהלת המוסדות יחד עם חבר המועצה אבי שטרן המחזיק בתיק ההנדסה – החליטו לדחות את פתיחת שנת הלימודים בכמה ימים וזאת בעקבות העדר בטיחות במבנה.

אבי שטרן

מי שלא אהב את ההחלטה הוא ראש העיר ישראל פרוש, שהצהיר בשבוע האחרון כמה פעמים ב'קול חי' כי "כל המוסדות יחלו את שנת הלימודים כרגיל" ומשכך הוא התעקש על פתיחת שנת הלימודים במוסד כרגיל.

בעקבות חוסר בכיתות במקום בשל העובדה שהמבנה טרם הושלם, החליט מנהל המוסדות שטיין להעביר קרוואנים ממוסדות אחרים שלו, לבית ספר החדש. על חשבונו וזאת מחמת הודעתו של רה"ע פרוש כי 'אין לו תקציב בשביל זה'.

מעבר הקרוואנים היה אמור להתבצע בלילה שבין שלישי לרביעי, אולם כבר ביום שלישי בצהריים הביא ראש העיר פרוש משאיות ומנופים שהרימו את הקרוואנים והעבירו אותם למקום אחר, זאת למרות שקודם לכן, הוציא עליהם אבי שטרן – צו איסור פינוי.

יצוין, כי פרוש נכח במקום בכל שעות פינוי הקרוואנים ופיקד באופן אישי על העבודות, תוך כדי גרירת מכוניות שהפריעו לעבודות. (צפו בסרטון המצורף לידיעה, שצולם ע"י תושב העיר שתיעד את הפינוי והביע את דעתו האישית בכיתובים במהלך הוידאו).

אלעד

בעקבות הצו שהוציא שטרן נגד ראש העיר, איים פרוש על פיטוריו של שטרן, איום שיצא לפועל הערב.

קודם לכן היום, כיתות ג' עד ח' במוסד, למדו כשעתיים מהשעה 11:00 עד השעה 13:00 וזאת בעקבות החשש שראש העיר יעביר את המבנה למוסד אחר. מחר אמורים להתחיל את הלימודים לכלל התלמידים.

מבדיקת אתר 'קול חי', הורי התלמידים בדעה אחת עם ההנהלה, "ההתעקשות הזו לפתוח בשלישי במקום בחמישי, נראית לנו תמוהה לחלוטין. ולא הגיוני ששיקולי יח"צ של ראש העיר יגברו על שיקולי הבטיחות של הילדים", אמרו הורים זועמים ל'קול חי'.

הורים נוספים אמרו לאתר 'קול חי' כי "תכלס מן הראוי היה שהעירייה תמצא פתרון זמני לשבוע – שבועיים, ותסיים את שלב א' בבנייה בצורה נאותה, כדי לאפשר כניסה בטוחה של הילדים. וכדי לזרז את חלק ב' של הבנייה – החלק של הבנות שאמורות להיכנס בראשון לספטמבר", לדבריהם, "גם אם אין פתרון זמני, עדיף לדחות את פתיחת השנה בכמה ימים ולא לסכן את הילדים. וההתעקשות של ראש העיר על כניסה ביום ג' לפני שהקב"ט מאשר כניסה. שלא לדבר על סילוק הקרוואנים, בזמן שאין לנו מספיק כיתות בנויות עדיין, פשוט מכעיסה ולא מובנת".

אמש נמסר מלשכת ראש העיר כי "ראש העיר רואה בחומרה את הניסיון של גורמים שונים לערב את הדרג הפוליטי בניסיונות להפרעה לפתיחת שנת הלימודים. כל מי שיפריע לתלמידי העיר ייאלץ לזוז".



15 תגובות

מיין תגובות
  1. 15

    כל הכבוד כך ראש עיר צריך להיות לא לפחד מאף אחד הלואי על כולנו ראש עיר כזה בולדוזר שעומד אחרי כל מה שהוא אומר ועושה ולא נירתע מאף אחד אשריך ישראל

  2. 13

    ככה זה לא יפה שעושים הפוך ממה שראש העיר מחליט והוא גם איים לפני כן אז הנה האיום מומש תזהרו ממנו הוא לא פוחד אבל אין עליו

  3. 12

    שרוליק אל תפחד, בחרנו בך בשביל שתעשה סדר בעיר,
    התושבים איתך!!!!!!!!

  4. 11

    שאפו על הסרטון המדהים!

  5. 10

    כל הכבוד לשרוליק פרוש!

  6. 9

    ככ צפוי שהמגיבים פה שתולים של פרוש נו באמת, להבא שיראה יותר אמין! אני רוצה לראות אתכם מכניסים את הילד שלכם לאתר בניה עם פועלים. תתקדמו כבר פה זה לא עזה ולא בחרנו שריף! בחרנו ראש עיר

  7. 8

    בושה וחרפה. ראש עיר שמתנהג כמו אחרון הבריונים. (טוב לא פלא, מי שרואה את מי שמסתובב סביבו בחודשים האחרונים וד"ל…)
    הירידה שלו לשטח לא מראה על אומץ ומנהיגות אלא על בריונות ופחדנות. הוא לא עמד בשטח ונתן הוראות אלא התחבא במושב האחורי ברכב ושלח את העוזר שלו לשפוך חומר על הכביש במקום לשלוח אנשי מקצוע שיפנו את הרכבים.

  8. 7

    למגיבים שמפרגנים לראש העיר : כניראה שהילדים שלכם לומדים במוסדות מסודרים ואין לכם שום בעיה . אם הייתם כמוני אימא לילדים שלומדים בבית ספר שלא התחיל את שנת הלימודים הייתם מדברים אחרת אני בטוחה בטוחה
    אין לי משהו אישי נגד ראש העיר אבל כמו שזה נראה בוידאו וכמו שסיפרו לי על מה שהוא מעולל זה פשוט נראה רע , ככה לא מתנהג ראש עיר

  9. 6

    תושבי אלעד רציתם בולדוזר קיבלתם בולדוזר. אבל בולדוזר לא רק בונה ומפתח הוא גם יודע להרוס ולהחריב וזה מה שעושה עכשיו כנראה ראש העיר שלכם הנכבד שרוליק פרוש.
    נקווה שלפני ימשיך במלאכת החורבן וההרס מישהו ידאג לרסן אותו

  10. 4

    אם מישהו נלחם באבי שטרן היקר והצדיק, אז אני אוטומטית נגדו. אבי הוא אדם ישר דרך איש עשיה אמיתי, ואם מישהו נגדו, סימן שהוא המושחת.

  11. 3

    סרט מגמתי, שלא כל כך הלך לו, מה לא חוקי? הכל מלא שוטרים מסביב, מחפשים את מי להאשים…

  12. 2

    אני לא מכיר את פרטי המקרה הנ"ל, אבל באופן כללי פרוש ושטיין מסוכסכים בעקבות מריבות על שטחי חסות של גני ילדים חיפוש פשוט בגוגל יעלה לכם את הסיפור….

  13. 1

    שרוליק ה"בולדוזר", מזכיר את אריק הבולדוזר הבלתי נשכח (והנודע לשמצה). כשהכוח מופנה כלפי חוץ הוא מצויין אך כשהוא מופנה כלפי אחים ועוד ממניעים אישיים לגמרי, זה פינוי הרס וחורבן. צחוק הגורל שמאיר פרוש צריך לעמוד עכשיו לימין הבולדוזר המפנה, בזמן שבשעתו עמד וצעק געוואלד נגד הבולדוזר המפנה.